Dask meg med en pakke salami Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Er du utestengt fra vgd mr Fawk? 1 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Ale-Fawk skrev (6 timer siden): Bad Banks er et slags tysk Succession? Nei. Handler om snusk i bankindustrien, om bakmenn og players. Ok serie. Sett ferdig ses 1, skal se ses 2. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 1 hour ago, lsklars said: Er du utestengt fra vgd mr Fawk? Nei. Bare orker ikke å få Dødsvirustråden i trynet på høyre side hele tiden, så har tatt en pause derfra frem til sommeren. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 14 minutes ago, Granca said: Nei. Handler om snusk i bankindustrien, om bakmenn og players. Ok serie. Sett ferdig ses 1, skal se ses 2. Ok. Setter den på watchlist. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Ale-Fawk skrev (27 minutter siden): Ok. Setter den på watchlist. Ok. Masse (fine) tvillinger loves. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Noe av det dere kan forvente når dere har vært igjennom korona, er at lukte (og smakssansen) blir ekstra sterk når du er frisk. Jeg mistet ikke luktesansen lenge, bare litt i begynnelsen av denne uka. Men nå som jeg har hatt det i kroppen i tre uker, merker jeg via luktesansen at jeg er i ferd med å bli helt frisk. Den siste timen har jeg kjent en sterk klorlukt fra badet, ingefærrot veldig intens (og sunt), samt måltidet jeg spiste. Omelett med bacon. Luktet veldig sterkt, dog godt. 2 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Ale-Fawk skrev (1 time siden): Noe av det dere kan forvente når dere har vært igjennom korona, er at lukte (og smakssansen) blir ekstra sterk når du er frisk. Jeg mistet ikke luktesansen lenge, bare litt i begynnelsen av denne uka. Men nå som jeg har hatt det i kroppen i tre uker, merker jeg via luktesansen at jeg er i ferd med å bli helt frisk. Den siste timen har jeg kjent en sterk klorlukt fra badet, ingefærrot veldig intens (og sunt), samt måltidet jeg spiste. Omelett med bacon. Luktet veldig sterkt, dog godt. Godt å høre. Vurdert å sniffe litt på blåmugg? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Den store moen fra" Moldetraktene" herjer på den andre siden. God formiddag ................. ladies. Får jeg kysse deg Jon. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 (endret) Javel, da er vi tilstede, God Morgen folk og fe. Var ikke pent det den bikkja gjorde, så slettet det. Endret 2. april 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 (endret) Ser han på YouTube som kaller seg "viggo kristiansen" sier han skal gå rettslig/saksøke etter Jahr og adv Sjødin mht Baneheia Endret 2. april 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Tyttebærtryne skrev (23 minutter siden): Den store moen fra" Moldetraktene" herjer på den andre siden. Moldetraktene er vel å spre det litt utover, klink Molde by her. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Stormoen33 skrev (21 minutter siden): Var ikke pent det den bikkja gjorde, så slettet det. ?????? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): ?????? Så ut som den hoppet på en baby. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Snør som rakkern her nå, Justice skal på ski med hundene i morgen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. april 2020 Forfatter Del Skrevet 2. april 2020 God Morgen, sengehester. Var Bergensvær på Østlandet i dag, varierte mellom sol, regn og snøstorm, alt i løpet av en time. Dette til info. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 God morgen SirOwen, ca va? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 SirOwen. Du er forhåpentligvis ikke involvert i "hendelsen" i Arendal i dag? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Ser Churchill på NRK2. Flott! FYI. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ser Churchill på NRK2. Flott! FYI. Historie er alltid bra! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Historie er alltid bra! I dare say! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg