BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Da har eg pryyympede litt i kaffekopp og der kom noen voldsomme bobler i kopp. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Lun stemning i thread nå. Får håpe at de brunsnegler ikke invaderer når det bliver varmere i det vær. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Når eg pryymper, kommer veslejenta med den advarende pekefinger og sier "pappa pappa prympi" . Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Skal den rockn rolla-gruppe Modern Talking spille på denner eksamensfest, Y10? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 (endret) Granca skrev (6 minutter siden): Skal den rockn rolla-gruppe Modern Talking spille på denner eksamensfest, Y10? Eg trur den Modern Talking er opptatt på dem gamlehjem i den Tyskland. Men eg og hanner Yiddo kan spela bongotrommar og den banjo saman med Hanner Deila som vil spela den fiolin. Endret 1. april 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Men eg og hanner Yiddo kan spela Flott! Hanner Franner kan spille veslevoksen, som vanlig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Skal den rockn rolla-gruppe Modern Talking spille på denner eksamensfest, Y10? Jau, men sjølvasakt. Dei skal spela mens me gaflar i oss popcorn og bytter på å si Gud bedre, god underholdning og der traff eg ein nerve. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 I dag måtte jeg installere Facebook Piksel på bloggen. Snart har eg sytten verktøy, eg gjentar, sytten (17) verktøy til at overvåke trafikken på bloggen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Dei skal spela mens me gaflar i oss popcorn og bytter på å si Gud bedre, god underholdning og der traff eg ein nerve. Kan me håpa på ein pitteliten bit med resteling au? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Kan me håpa på ein pitteliten bit med resteling au? Jau, men sjølvsakt. Eg skl ha på meg min finaste kostyme til detter. Bade drakt Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Hanner Yiddo og Hanner Franner vil gå den VM-kamp i den oljebryting på den Kontra Skjær så snart det lar seg gjæra. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Hanner Franner Hanner er ubeseiret på det sørpeføre på det KontraSkjær. Riktignok skl det påpekast at hanner enda kamp der var mot ei lav mongotralle. Som sakna eit hjul. Høgre bak. Og sigeren vart knepen, då den tralle hadde overtaket eit godt bel. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 God natt folkens, sees i morgen! Dere er flotte folk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. april 2020 Forfatter Del Skrevet 1. april 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: God natt folkens, sees i morgen! Dere er flotte folk. Sweet dreams, S33! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. april 2020 Forfatter Del Skrevet 1. april 2020 Good night, dolphins! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Etter venting i åndeløs spenning, så ble det i dag lov å spille golf i Norge. Skulle bare mangle, da dette ikke akkurat er en kontaktsport. Sesongen er reddet! Denner futterball er vel en annen historie. Blir ikke det samme med et par meters avstand. Samme gjelder denner bryting. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Dere trenger et gjenhør med denne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Tyttebærtryne skrev (19 timer siden): Sorry, men Haribo er for unger og kvinner. Hva med svære hamburgere , liker du det ;) (helt legitimt når du disser Haribo) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 SirOwen skrev (17 timer siden): Humre©™ Mons Larsen Åt nettopp 250 gr ostepopburger , nom nom.....senere blir det pizza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg