HYYYL Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Saken er jo den at fåtallet ønsker noen som er "gamle. Verken damer eller menn ønsker det. Både menn og kvinner har sine brister, tror ikke det ene kjønnet er verre enn det andre. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Hadde hun funnet ut at Lars Monsen var opptatt? Humre©™ Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 3 minutes ago, Granca said: Jeg vil ha det moro resten av livet også. Det har vært det til nå, og jeg har ingen planer om å slutte. A4-livet får andre døllinger ta seg av. Da dør jeg heller leende den dagen jeg fyller 70! Nemlig! 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 1 hour ago, Stormoen33 said: Merkelig det der, men det kan godt være Titan som sitter fast, han gjør ofte det. Ikke meg, jeg har jobbet i kveld og har ikke hatt tid til å avse det nødvendige minuttet for 23:59. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Hjelpes, plena ser ut som en grisebinge med overvann både her og der. Har aldri opplevd en vinter med så mye regn som i år. Vannvittig! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Ikke meg, jeg har jobbet i kveld og har ikke hatt tid til å avse det nødvendige minuttet for 23:59. Men du er enig i at det er merkelig? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Men du er enig i at det er merkelig? Ja. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 36 timer til eksamen leveres. Dette er gode nyheter. Mvh Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): 36 timer til eksamen leveres. Dette er gode nyheter. Mvh Jau, Har Demses fått den kontakt med unnasluntrerne De skulle jobbe med? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, Har Demses fått den kontakt med unnasluntrerne De skulle jobbe med? Jau, eg sa. No skl dykkan gjøra resten. Farvel Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): 36 timer til eksamen leveres. Dette er gode nyheter. Mvh Jassir! Om ca 36 timer skulle De være klar for den rotbløyte!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jassir! Om ca 36 timer skulle De være klar for den rotbløyte!! Da skal eg til Ibiza for å vaske meg i Boble bad Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Da skal eg til Ibiza for å vaske meg i Boble bad Da får Demses kose Demses tenkjer eg. I den Boble bad. Hanner Franner skal bare gå turar i den Elnes vågs natur, men kanskje Hanner Deila kjem? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Boble bad Jeg trodde at den feiring, tradisjonen tro, skulle foregå seg med snorkel blant de vannliljer ved det ØstenSjøVann? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Granca skrev (Akkurat nå): blant de vannliljer ved det ØstenSjøVann Derav ordet ''rotbløyte'', selvsagt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Da får Demses kose Demses tenkjer eg. I den Boble bad. Hanner Franner skal bare gå turar i den Elnes vågs natur, men kanskje Hanner Deila kjem? Jau, vi fikk et flott utdrag fra Hanner Franners dagbok tidligere i dag. Hanner Delilah må huske bokse Hanske om han kjem Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Jeg trodde at den feiring, tradisjonen tro, skulle foregå seg med snorkel blant de vannliljer ved det ØstenSjøVann? Østensjøvann er dessverre stengt efter at blivet invaderet av ukjent Fartøy Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Jeg trodde at den feiring, tradisjonen tro, skulle foregå seg med snorkel blant de vannliljer ved det ØstenSjøVann? Det er viktig å ikkje forstyrre det lokale dyreliv på utsatte steder ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): blivet invaderet av ukjent Fartøy Aiaiai! Nu igjen? Jeg erindrer den incident med den Berge Vanga som det var på torsdag! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Aiaiai! Nu igjen? Jeg erindrer den incident med den Berge Vanga som det var på torsdag! Det var utroligt. Havnede som Breaking News i alle verdens TV-stasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg