SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 4 minutes ago, Granca said: Dør litt hver gang det er nyheter om hvem som formerer seg eller ikke her i verden. Kanskje det minst interessante som finnes å lese om. Amen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Amen. Det er snø i Arendal også? Hjelpes. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God Morgen HYYYL! God morgen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Modern Family. Må vel slite meg gjennom resten av den. Ler ikke lenger av denne serien, men har sett alt til nå så... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): God morgen Skulle tro dere var uføretrygdet hele gjengen, selv om dere ikke er det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Det er snø i Arendal også? Hjelpes. Er vel inne hos deg det snør, all den tid min og Grancas kommentar rettet seg mot den generelt håpløse journalistikken her til lands. At en C-kjendis får sneip, er IKKE noe resten av Norge trenger å vite. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Er vel inne hos deg det snør, all den tid min og Grancas kommentar rettet seg mot den generelt håpløse journalistikken her til lands. At en C-kjendis får sneip, er IKKE noe resten av Norge trenger å vite. Jeg er ferdig med å produsere barn, så dere skal få slippe å lese mer om dette i media. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 1 minute ago, Granca said: Må vel slite meg gjennom resten av den. Ler ikke lenger av denne serien, men har sett alt til nå så... Man humrer mer enn ler av Modern Family, er vel enkelte latterutbrudd når Cam drar til med litt hysteri. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): enkelte latterutbrudd når Cam drar til Dette var sant før, men etter dette barnestyret/-dramaet her også, så gikk denne nærmest i dass. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Er vel inne hos deg det snør, all den tid min og Grancas kommentar rettet seg mot den generelt håpløse journalistikken her til lands. At en C-kjendis får sneip, er IKKE noe resten av Norge trenger å vite. Sorry Mac, men feil. Kom på spørsmålet da jeg trålet vg.no. Artikkelen var bare en link til personen. Om artikkelen var tema, så ville spørsmålet vært noe helt annet. Om artikkelen er generell håpløs journalistikk er en annen sak. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Sett ferdig Barry. Kjedelig Zzzzz og forutsigbar, terningkast 2 fra meg. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Jeg er ferdig med å produsere barn Skal aldri si aldri. Arve Tellefsen ble jo pappa i en alder av 66. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Kjedelig Mens du er her, så lurer jeg på en ting: Finnes det noen brukbare diskotek for ''voksne'' i Bergen? I TH er det rævva på det området... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) 6 minutes ago, Tyttebærtryne said: Om artikkelen er generell håpløs journalistikk er en annen sak. Som jeg og Granca valgte å fokusere på. Dette fordi vi ikke aner svaret på den opprinnelige "quizen", hvilket igjen skyldes at vi ikke kaster bort tiden med å se slike C-kjendiser på flatskjermen. Så nå vet du det, ditt store tyttebær ?? Endret 31. mars 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Skal aldri si aldri. Jo det skal jeg. Har ei datter på snart to år, en gutt på åtte og ei datter på 17, sytten år. Det er nok nå. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 4 minutes ago, HYYYL said: Sett ferdig Barry. Kjedelig Zzzzz og forutsigbar, terningkast 2 fra meg. Smaken er som baken. Hva skuer mine øyne? Hva med den elleville prestasjonen til samtlige i S02E05? Regner med at du sov gjennom halve serien, hmpf... ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Mens du er her, så lurer jeg på en ting: Finnes det noen brukbare diskotek for ''voksne'' i Bergen? I TH er det rævva på det området... I Molde hadde vi for noen år siden et sted som ble kalt Geriatric Park ... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Mange utesteder her i byen selvsagt, hvor godt voksne går er jeg ikke helt sikker på, sikkert forskjellig. Prøv å google kanskje? Sorry jeg ikke er til mye hjelp. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): I Molde hadde vi for noen år siden et sted som ble kalt Geriatric Park ... Ikke spes lovende det heller... Savner diskoteklivet. Mulig jeg må til Berlin eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg