TitanSable Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 6 minutes ago, Stormoen33 said: Jeg bor som kjent i Molde, så vi var kanskje ikke først i køen om å få filmen. I Halden, med kun en sal, så var vi heldige om vi fikk filmene i løpet av 2 måneder. Ble mange turer til Fredrikstad som hadde flere saler og dermed fikk filmene tidligere. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 TitanSable skrev (6 minutter siden): Jeg må faktisk innrømme at piratkopiering har tvunget frem et distribusjonssystem som er bedre for forbrukerne. Markedsmekanismer i fri dressur. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Waiting for Guffman er en utrolig morsom film. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Hva med National Lampoon filmene? Meh. Litt for barnslig humor for meg. Jeg HATER jo f eks Hangover. Hadde faktisk lyst til å gå fra kinoen. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 1 minute ago, Granca said: Meh. Litt for barnslig humor for meg. Du er en gåte. Du liker Mike Myers men misliker barnslig humor? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Men: inspirert av at komedier holder seg så skal jeg ta sjansen på å se filmene til John Hughes på nytt. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 TitanSable skrev (3 minutter siden): Du er en gåte. Du liker Mike Myers men misliker barnslig humor? Liker ikke Waynes World. Austin Powers har sine øyeblikk. So I married er mer en drama-komedie. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 TitanSable skrev (3 minutter siden): John Hughes Trains, planes and automobiles er jo rent gull! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Skulk med stil er fin. Det er også Uncle Buck og et par andre. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Ale-Fawk skrev (15 minutter siden): Waiting for Guffman er en utrolig morsom film. Faktisk ikke sett. På lista nå. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Hvis man liker god komedie, så må jeg på det varmeste anbefale Johnny Stecchino. Mange helt ubetalelige scener. Welcome to the Sticks er også stor. Var vel en stund Frankrikes mest sette film. Fortjent. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 18 minutes ago, Granca said: Skulk med stil er fin Wake up and smell the coffee, Mrs Bueller. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 17 minutes ago, TitanSable said: God natt ! God natt herfra også. Stay cool, kidz Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 TitanSable skrev (9 timer siden): Tips: lydbøker, de som er godt laget, kombinert med lange turer i marka gir bøker en ny dimensjon. På fisketur vil jeg høre fuglesang. Lydbok (sjeldent) og musikk passer når jeg klipper plen eller bruker kantklipper. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Stormoen33 skrev (9 timer siden): På 80-tallet? Hadde ikke VHS-maskin den gangen. Tror VHS-spiller ble kjøpt i 1986. Før den tid var det leie av movieboks. Kostet vel 30-40 kroner for hver film som ble leid. Ganske dyrt i forhold til i dag hvor Netflix, HBO og andre er veldig billig.. Men revolusjon med VHS-spiller når man kunne ta opp fra TV! Gikk ikke alltid like bra. Husker jeg tok opp en FA-cupfinale mellom Liverpool og Everton siden jeg skulle på fisketur. At det skulle bli ekstraomganger var ikke med i beregningen... Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Når det gjelder skrekkelige filmer, så er Hotel St. Pauli høyt oppe på listen. Fatter ikke at jeg klarte å se den ferdig. Mulig det skyldes Amanda Ooms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg