Stormoen33 Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Ja, der ble klokka på pc'en stilt og jeg fikk litt sjokk, 3.08 plutselig. ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2020 15 minutes ago, Stormoen33 said: Ja, der ble klokka på pc'en stilt og jeg fikk litt sjokk, 3.08 plutselig. ? Å faen, på tide å komme seg under dyna da. Later, kangaroos! Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 On 3/27/2020 at 8:36 PM, Jarmo said: Røykt gamle sokker igjen? Fader, det var da voldsomt Tror dere det er noe filler eller whatnot i de der leppene? Rettelse: https://www.nettavisen.no/livsstil/paradise-ida-johansen-aaserud-har-sendt-klage-til-produksjonen-har-fatt-nok-av-kropp/3423943053.html Når vi likevel er i puppesporet, for det var sexfikseringen på brystene hennes som gjorde henne "lei seg": Spoiler https://www.nettavisen.no/livsstil/tilbyr-hjemmelevering-av-mat-med-topplos-vri/3423944856.html Greit med noe eyecandy. Nå kan man få det på døren! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 God natt til alle gode bidragsytere. Snakkes i morgen. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 (endret) Tur til legevakta på en natt til søndag er surt, men stikkende smerter i hjertet og på venstresiden generelt (lungene), så måtte bare gjøre det. Målingsverdiene av hjertet og det andre var bra. Blodsukker og hjerterytme osv. Alt det andre husker jeg ikke helt hva var helt, men de tok å festet en sånn rundt armen som de pumper opp i hvert fall. I tillegg til at jeg måtte ta av meg på overkroppen hvor de teipet på noe som det skulle måles med. Elektroder heter det vel. Kjip natt, men har en følelse av at det går bra til slutt det her Endret 29. mars 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Har nettopp lyttet til bandet 5 seconds of summer. Grei skuring. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Hører på diverse låter av litt eldre metal på YouTube musikk. Altså en spilleliste. Hva med dere? Sover, tipper jeg. Selve har jeg bare sovet i omtrent 3 timer. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (18 timer siden): Hmmm. Må nesten vurdere å kjøpe badevekt selv. Jeg må advare Dem om at dette kan komme til å sette Dem ca 100 kr tilbake! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Ale-Fawk skrev (8 timer siden): rundt armen som de pumper opp Blodtrykksmåling. Huff. Det høres jo ut som et comeback av sykdommen. Mystisk sak, dette... Høres ut som det er best å holde seg unna. God bedring! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Jeg ønsker meg denne tilbake. Noen som husker? 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 (endret) 9 hours ago, Ale-Fawk said: Tur til legevakta på en natt til søndag er surt, men stikkende smerter i hjertet og på venstresiden generelt (lungene), så måtte bare gjøre det. Målingsverdiene av hjertet og det andre var bra. Blodsukker og hjerterytme osv. Alt det andre husker jeg ikke helt hva var helt, men de tok å festet en sånn rundt armen som de pumper opp i hvert fall. I tillegg til at jeg måtte ta av meg på overkroppen hvor de teipet på noe som det skulle måles med. Elektroder heter det vel. Kjip natt, men har en følelse av at det går bra til slutt det her God bedring. Montro om de vurderer å ta deg inn igjen til videre kontroller. Kan jo være noe med hjertet. Var nok derfor de festet det der på brystkassa, EKG. Det er alltid noen kardiologer på vakt som kommer til å gå igjennom om det er noe som virker å være hastesak. Hvis ikke så går det gjerne litt tid før du får en oppfølgingsavtale, ellers så bærer det rett inn på akutten Aner ikke om det finnes noen mellomting på disse to utfall. Men i disse tider så kan man jo ikke være helt sikker på at det der coronaviruset og må vurderes. Jaja. De er som regel flinke på hjertehelse i Norge. Vi er heldige sånn. En får også tydelige beskjeder om livsstil, f.eks. stumpe røyken og sånt. Røyking er en av de store røde flagg på hjerte- og karsykdommer, lungesykdom og sånn. Så får du sikkert tilbud om å melde deg på hjertelaget om du har lyst. Dette er uansett et treningsopplegg som pleier å være ganske inkluderende om du ikke finner et annet treningsopplegg. Trening og sunnhet er veien ut av et sånn uføre om det er noe. Samt evt. operasjoner ala utblokking eller mer inngripende typer. En av mine foreldre røyket, kuttet røyken tverrt når han var 40 år. Fikk hjerteinfarkt nesten 20 år senere inn i livet, like før de 60. Røyking kan bidra til ekstra avleiringer som sunne folk har tyngre for å få i blodårene, selv om det også kan skje pga. arvede genetiske ting eller andre forhold. Endret 29. mars 2020 av G 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Granca skrev (17 minutter siden): Jeg ønsker meg denne tilbake. Noen som husker? Husker den ja. Fakkeltog? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Husker den ja. Fakkeltog? Det blir så kjedelig med så stor avstand mellom folkene/faklene... Kjenner forresten en av arvingene til denne dropsfabrikken(kjøpt opp av Nidar). Dro rett til Vegas da han arvet, og sløste bort det meste der(på andre smådrops?). Resten for rett etterpå. Og det var ingen småsum han arvet. Skikkelig smarting... 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Utrolig lun stemninng her nå. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 (endret) God kveld HYYYL!? Endret 29. mars 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2020 GOOOOD MOOORGEN, pupils! Chicago PD ruller over skjermen, og jeg nyter et par biter av denne: Samt et par biter av denne: Totalt ca 460 kcal. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 time siden): God kveld HYYYL!? God kveld 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): GOOOOD MOOORGEN, pupils! Chicago PD ruller over skjermen, og jeg nyter et par biter av denne: Samt et par biter av denne: Totalt ca 460 kcal. God morgen Øverste nam. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 God morgen ladies. Fenomenet er i gang på den andre siden ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg