Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nå driver du bare med terging. Det er like før jeg utfordrer deg til snøgolf. Det er vel neppe noe rart i at om man ikke liker sjømat så står vel ikke rå fisk spesielt høyt i kurs heller? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Liker alle sildetyper Der har du meg, Jeg burde vært svensk, aller helst polsk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2020 8 minutes ago, Tyttebærtryne said: 2 meter tau og ta en tur ut i garasjen. 2 meter?? Da blir du jo stående på garasjegulvet.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): rå fisk Både rå fisk, ris og tang er vederstyggeligheter. Knappest egnet som dyrefor eller agn. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Det er vel neppe noe rart i at om man ikke liker sjømat så står vel ikke rå fisk spesielt høyt i kurs heller? Rart? Nei, men aversjonen overfor sjømat er ..... ulogisk ..... lite konvensjonell ...... og et tap av opplevelser. Reke, krabbe, fisk, blåskjell, you name it. Ren KLASSE. Mvh Nils Johan Semb Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): 2 meter?? Da blir du jo stående på garasjegulvet.. Sorry Sir, men to meter kan faktisk bli litt snaut. Takåsen er 2,5 meter over bakkenivå. I tillegg går det overraskende mange cm. når du skal lage løkke og knute. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): fisk Dette går bra. Bortsett fra fiskmat. Laks(stekt, røkt eller gravet) er godt. Samme med torsk, ørret, røye, kveite, sild, sardiner og steinbit. Og sikkert fler. Synes også at rogn er godt. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Dette går bra. Bortsett fra fiskmat. Laks(stekt, røkt eller gravet) er godt. Samme med torsk, ørret, røye, kveite, sild, sardiner og steinbit. Og sikkert fler. Synes også at rogn er godt. Puhhh. Endelig. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): rogn Høyst undervurdert. Topp det med majones, hvitløksdressing etc. Nam (som HYYYL ville sagt). Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Menneh nå over til kjøtt! Elgburger er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Elgburger Jeg er heldigvis en av dem som er bifil ............... ift. mat:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): Jeg er heldigvis en av dem som er bifil ............... ift. mat:) Bra for deg Tyttebær! Vi har alle forskjellig smak, jeg har vokst opp med at det kokes krabbe innendørs, er det rart at jeg ikke liker slikt? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Bra for deg Tyttebær! Vi har alle forskjellig smak, jeg har vokst opp med at det kokes krabbe innendørs, er det rart at jeg ikke liker slikt? Har kokt innendørs, og utendørs. Sistnevnte er å anbefale, men førstnevnte er greit det også. Krabbe, king of foods. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Har kokt innendørs, og utendørs. Sistnevnte er å anbefale, men førstnevnte er greit det også Jeg bare klarer ikke den lukta, den er forferdelig. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Jeg bare klarer ikke den lukta, den er forferdelig. Akkurat DER, så burde livet vært bedre for deg:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Akkurat DER, så burde livet vært bedre for deg:) Kontrollspørsmålet ved valg av samboer burde jo selvfølgelig være, "Hva tenker du om sjømat og koking av krabbe?", dessverre blendet hennes skjønnhet meg såpass at jeg helt glemte det. Akk hvor jeg får lide for det på fast basis ... 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Kontrollspørsmålet ved valg av samboer burde jo selvfølgelig være, "Hva tenker du om sjømat og koking av krabbe?", dessverre blendet hennes skjønnhet meg såpass at jeg helt glemte det. Akk hvor jeg får lide for det på fast basis ... Egentlig er du jo heldig:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Egentlig er du jo heldig:) Du aner ikke hvor forferdelige dufter filippinske skjønnheter kan trylle frem ved bruk av sjømat ... På Filippinene er det jo greit siden det er full lufting hele tida, men her not so much. Endret 28. mars 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Du aner ikke hvor forferdelige dufter filippinske skjønnheter kan trylle frem ved bruk av sjømat ... Som sagt. Du er heldig:) Asiatisk mat. Fy f..., nesten like godt som sjømat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg