Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): faktisk Litt usikker på om jeg bør bli litt fornærmet nå, faktisk? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Litt usikker på om jeg bør bli litt fornærmet nå, faktisk? Kommer an på om du er endel av krenkegenerasjonen, det ? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 SirOwen skrev (11 minutter siden): krenkegenerasjonen He, he. Nei, overhoooooodet ikke. Kan bli lettere sjokkert over hva noen oppgir å bli støtt av. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Noen tanker om sjømat her inne? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Noen tanker om sjømat her inne? Burde vært forbudt! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Burde vært forbudt! Hjelpes. Slik snakker man ikke i/fra Elnesvågen. Skyll munnen din med Antibac. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Bare jeg som syns Talladega Nights er relativt hysterisk morsom? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Hjelpes. Slik snakker man ikke i/fra Elnesvågen. Skyll munnen din med Antibac. Hva behager? Jeg er da ikke noen bondeknøl fra landet! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hva behager? Jeg er da ikke noen bondeknøl fra landet! He, he. Fair enough. MEN; man omtaler ikke havets delikatesser som du gjorde. "Ka sku vi gjort uten havet, sku vi bært båtan?". Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2020 19 minutes ago, Stormoen33 said: Burde vært forbudt! Amen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): havets delikatesser Kun reker. Eventuelt hummer. Men det havner aldri innom min rekkevidde uansett. Og med reker MÅ det være loff, majones og sitron. Alt av skjell, kråkeboller, krabber og sjøpølser kan shippes til Frankrike etc prompte! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Amen. Men i svarte da!!!!!!!!!!!!! For en gjeng. Jeg "møvler" sjømat så fort jeg har anledning. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): He, he. Fair enough. MEN; man omtaler ikke havets delikatesser som du gjorde. "Ka sku vi gjort uten havet, sku vi bært båtan?". Båter er kjekt det, men det betyr ikke at man er nødt til å trykke i seg kråkeboller, blåskjell og krabbe. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Kun reker. Eventuelt hummer. Men det havner aldri innom min rekkevidde uansett. Og med reker MÅ det være loff, majones og sitron. Alt av skjell, kråkeboller, krabber og sjøpølser kan shippes til Frankrike etc prompte! Se over. Tyttebærtryne (føler seg plutselig litt alene, men står den av) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Se over. Tyttebærtryne (føler seg plutselig litt alene, men står den av) Tror det er flere som liker sjømat en de som ikke liker det, kanskje sistnevnte er litt overrepresentert for øyeblikket, men alene er du nok ikke. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Hvis noen av dere ikke liker ansjos, så vurderer jeg å finne frem en krakk og 2 meter tau og ta en tur ut i garasjen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Og dessuten er selvsagt sushi en ufyselighet som aldri burde ligget på en tallerken eller lignende noe sted. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Og dessuten er selvsagt sushi en ufyselighet som aldri burde ligget på en tallerken eller lignende noe sted. Nå driver du bare med terging. Det er like før jeg utfordrer deg til snøgolf. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Hvis noen av dere ikke liker ansjos, Nei takk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Hvis noen av dere ikke liker ansjos, så vurderer jeg å finne frem en krakk og 2 meter tau og ta en tur ut i garasjen. Jeg liker faktisk ansjos, men skjønner at det er en smak som ikke er for alle. Det samme med sild. Liker alle sildetyper unntatt spekesild.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg