Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Neppe, 20 hylene skrikunger i 7 timer hver dag. Uten hørselvern. Det er ikke helt slik det er HYYYL. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Anbefaler du folk å prøve corona-sykdommen, Ale? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): HYYYL og FAWK på banen. Nice. Er du klar for tyttebærtur til høsten? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er ikke helt slik det er HYYYL. Har en venninne som har jobbet i barnehage. Hun fortalte at første timen etter hun kom hjem orket hun ikke å høre en lyd. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Og bare for å nevne det, grunnen til at jeg kom tilbake er det jeg har oppfattet som et ønske fra dere om at jeg skulle gjøre det. Det varmet. 2 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er du klar for tyttebærtur til høsten? Tyttebær, nei. Plukker ofte blåbær om høsten, nam med melk og sukker på. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er du klar for tyttebærtur til høsten? Hele året, egentlig. Du liker havet? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Hun fortalte at første timen etter hun kom hjem orket hun ikke å høre en lyd. Haha, det er slik jeg har det hver dag! Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Der svarte jeg på feilt innlegg igjen, innlegget var ikke til meg. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 1 hour ago, Granca said: Anbefaler du folk å prøve corona-sykdommen, Ale? Absolutt ikke. Det er et lite mareritt. For min del var det like ille psykisk som fysisk. Mulig jeg ikke er så veldig mentalt sterkt, gikk litt i kjelleren og så på Outlander med mamma i stua fem dager på rad på kveldene. Det tærer i hvert fall på psykisk. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Hele året, egentlig. Du liker havet? Hvis det er et hav av tyttebær, så. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Der svarte jeg på feilt innlegg igjen, innlegget var ikke til meg. Er det Premiumenes skyld? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er det Premiumenes skyld? Ja det kan være. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2020 7 minutes ago, Stormoen33 said: Å jobbe i barnehage må bare være helt chill .. Ja, innimellom, når man har fått shippet alle barna ut for å leke. Vinterstid tar det imidlertid timesvis å få på dem vintertøyet, og spisetid er VM i tålmodighets-testing. Mange år siden jeg jobbet noen år i bhg, men totalt sett en fin erfaring og mange morsomme dager. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): gikk litt i kjelleren og så på Outlander med mamma Har dere projektor der nede? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvis det er et hav av tyttebær, så. Ahhhhhhh, ser blått, evt. blåsvart ut. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ja, innimellom, når man har fått shippet alle barna ut for å leke. Vinterstid tar det imidlertid timesvis å få på dem vintertøyet, og spisetid er VM i tålmodighets-testing. Mange år siden jeg jobbet noen år i bhg, men totalt sett en fin erfaring og mange morsomme dager. Utrolige opplysninger! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Og bare for å nevne det, grunnen til at jeg kom tilbake er det jeg har oppfattet som et ønske fra dere om at jeg skulle gjøre det. Det varmet. Nice. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 1 hour ago, Granca said: Har dere projektor der nede? Det hadde gjort seg. Er som regel på rommet, men var avslappende å sitte i stua å se på tv oxo. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Neida, spøk tilside, småbarnsavdelingen er nok bedre enn de som snart skal begynne på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg