Tyttebærtryne Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Jarmo skrev (1 time siden): Røykt gamle sokker igjen? Bør man rapportere slike innlegg? Bare spør. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (44 minutter siden): Bør man rapportere slike innlegg? Bare spør. Nei, Mr. G har lagt inn feil link. Og når jeg svarer på posten så ser vedkommende det.. (G er velkjent bruker for oss) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Jarmo skrev (1 minutt siden): Nei, Mr. G har lagt inn feil link. Og når jeg svarer på posten så ser vedkommende det.. (G er velkjent bruker for oss) Ok. Så det er greit å spørre om noen har røyket sokkene sine som om det er positivt ment. Et slikt spørsmål er da innenfor ift. bla. (sitat): "høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig"? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Ok. Så det er greit å spørre om noen har røyket sokkene sine som om det er positivt ment. Et slikt spørsmål er da innenfor ift. bla. (sitat): "høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig"? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Humoristiske poster innenfor kontekstens rammer kan aksepteres. Om du har flere spørsmål så ta vi det på PM.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (15 minutter siden): diskuter anstendig Har du forresten nick på vgd? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Jarmo skrev (9 minutter siden): Humoristiske poster innenfor kontekstens rammer kan aksepteres. Om du har flere spørsmål så ta vi det på PM.. Jeg oppfattet ditt spørsmål som humoristisk, men med tanke på koronavarselet i rødt her inne så kan man jo bli usikker på hvor listen ligger. Uten at jeg har behov for å løfte lista, men noe undrende blir man jo. Hvis det skal tas på PM. Betyr det at man i forkant bør avklare med moderatorene om humor er innenfor kontekst eller ikke? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Har du forresten nick på vgd? Jo, jeg har jo det, på sett og vis:) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Betyr det at man i forkant bør avklare med moderatorene om humor er innenfor kontekst eller ikke? Er det vanskelig å forstå problemet her, eller om du har andre spørsmål så send gjerne en PM til moderator/administrator. Ikke kommenter denne meldingen i tråden. Punktum. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 For et jallaforum. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Noe for øyne og ører: Sorry Mac. Kun øyne. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Sorry Mac. Kun øyne Mest ører for min del. For mørk for min smak egentlig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hahahaha, jaja. Nå er du god! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) Edit Endret 27. mars 2020 av Tyttebærtryne tekstkorrigering Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Edit Flott! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 God morgen, sauer! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): God morgen, sauer! God kveld. KVELD!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg