HYYYL Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 b.bubs skrev (Akkurat nå): hoho, Det er bare mei EL? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) b.bubs skrev (3 minutter siden): hoho, Det er bare mei Er det bare, bare det da...... eller only, only ..... om du vil? Endret 25. mars 2020 av Tyttebærtryne Tekstkorrigering Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (9 minutter siden): Sulter du? Faste? Fortsatt: way to go. Neinei. Gjør ikke noe spes. Bare spiser som normalt. Det gjør jeg ikke i Spania... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Enorme avsløringer om diett her i tråden nu. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Det gjør jeg ikke i Spania... Tenkte jeg skulle spørre, men synes det var litt frekt å legge seg borti ferievanene. Man er jo på ferie for pokker. Vil jo ikke fremstå like bedrevitende og formanende som Sylvi heller. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Enorme avsløringer om diett her i tråden nu. Tre knekkebrød med makrell i tomat så langt her i dag, uten at det er en del av noe diett, selv om det strengt tatt burde være det. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Tre knekkebrød med makrell i tomat så langt her i dag, uten at det er en del av noe diett, selv om det strengt tatt burde være det. Sunt og fint. Også flott med proteinene du har fått i deg. Bare sørg for at du får i deg noe mer i løpet av dagen, så blir jeg fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Bare sørg for at du får i deg noe mer i løpet av dagen, så blir jeg fornøyd. Har to kalde øl i kjøleskapet hjemme, så du blir nok fornøyd? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (11 minutter siden): Har to kalde øl i kjøleskapet hjemme, så du blir nok fornøyd? Får tomler for mye rart, men ingen for sånt. Endret 25. mars 2020 av Granca Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Da hadde eg och Hanner Ohlala dartsturnering på Hanners balkizz yester evening. Hanners balkizz er faktisk så Gedigen at den har sin egen dartspub. Ikke så mange som vet detter Factums. Her er en Vidoy av Detter SjøSlag: 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Dart er en av mine favoritt TV-sporter/program. Snooker ligeså. Interessant dartvariant dere har. Litt korte kamper da. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (39 minutter siden): Dart er en av mine favoritt TV-sporter/program. Snooker ligeså. Interessant dartvariant dere har. Litt korte kamper da. Ja. Jeg var så plastered at jeg ikke vet om jeg vant eller inkje. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Granca skrev (7 minutter siden): Ja. Jeg var så plastered at jeg ikke vet om jeg vant eller inkje. By the looks of it, you were in trouble if you wore the green jersey. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (3 timer siden): Tre knekkebrød med makrell i tomat så langt her i dag, uten at det er en del av noe diett, selv om det strengt tatt burde være det. Småhakka rødløk på toppen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Jarmo skrev (16 minutter siden): Småhakka rødløk på toppen? Nope, men er forsøket vrdt. Majones på toppen er dog alltid et sikkerstikk. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Hei HYYYL? Endret 25. mars 2020 av Tyttebærtryne tekstkorrigering Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Granca lurer fælt på været i Bergen, siden han er litt misfornøyd med været her i Norges egentlige hovedstad. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (26 minutter siden): Granca lurer fælt på været i Bergen, siden han er litt misfornøyd med været her i Norges egentlige hovedstad. Dette stemmer ikke. Været teller ikke før i april. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Dette stemmer ikke. Været teller ikke før i april. Øyyyy. Når du må spa deg ut av døra på Moholt, DA betyr været noe!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg