SirJames™ Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 2 minutes ago, HYYYL said: God morgen God morgen, Bergen! Det ble nesten pokal i 23.59/00.00 i aften på Demses Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 HYYYL skrev (11 minutter siden): God morgen Morgen god Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Utroooooolig vakkert. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 En dag nærmere slutten på Corona-krisen. Hurray!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Granca skrev (7 minutter siden): En dag nærmere slutten på Corona-krisen. Hurray!! En smule defensivt? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): En smule defensivt? Man er jo bekymret for den golfsesong. Med alle disse tiltakene vi ser nå, så tipper jeg dette er over til mai. Og jeg er ikke redd for å få det, bare så det er sagt. Håper det kommer kjapt, så jeg blir ferdig med det. Og med ''over'', så mener jeg at det blir litt mindre restriksjoner. Oppegående folk vil vel bruke vettet fremover. Ikke være for nære andre unødig. Den holdningen vil nok vare lenge. Dessuten hilser vi ikke ved kyss på kinnene som de gjør i Sør-Europa. Tror dette har mye av skylden. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Sjå, eg svinge meg: Eg sjåar du dansar den swingstang. Gjennomført med stil! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Eg sjåar du dansar den swingstang. Gjennomført med stil! Eg har sytten, eg gjentar, sytten (17) kongepokaler i swingdans. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Eg har sytten, eg gjentar, sytten (17) kongepokaler i swingdans. Eg er imponert. Har også høyrde at Dykkan har Pokal i Konge for swingstangdans for par, der du imponerade domarane i tvespann med ei knoppsvane. Det skulle eg lika å ha sett video af! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Granca skrev (8 minutter siden): Eg er imponert. Har også høyrde at Dykkan har Pokal i Konge for swingstangdans for par, der du imponerade domarane i tvespann med ei knoppsvane. Det skulle eg lika å ha sett video af! Juu, den video kommer i TV2 sin utrolige Program God morgen Sverige i tysdags morgen Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Usedvanlig stille her i aften. Har Nogen omgjort dette til et Biblio tek? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Usedvanlig stille Tør nesten ikke å skrive noe. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 Just now, Granca said: Tør nesten ikke å skrive noe. Hehe, good point. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Beklager. Jeg elsker deg, ja. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Hehe, good point. Uansett så bør det være greit å skrive sannheten, enten det er at mange norske politikertopper er smellfeite eller at noen folk er idioter. Sannhet er sannhet. Støtende eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Beklager. Jeg elsker deg, ja. Hadde min mistanker. Hanner Deila påstår du er en søtnos fra linkedin. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Hadde min mistanker. Hanner Deila påstår du er en søtnos fra linkedin. Det er korrekt. I min bransje er det til enhver tid viktig å være tilstedeværende i den LinkedIn Mvh 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2020 6 minutes ago, Granca said: Uansett så bør det være greit å skrive sannheten Nytter dessverre ikke i våre dager. Bare et spørsmål om tid før Krenkepartiet blir opprettet. De er jo så mange at de glatt hadde kommet seg inn på Stortinget også 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Det er korrekt. I min bransje er det til enhver tid viktig å være tilstedeværende i den LinkedIn Mvh De synes særdeles framfusende og bramfri. Flotte egenskaper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg