BrorneDin Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ser Deadpool nå, og har blitt litt inspirert. Sverd, skytevåpen og Morena Baccarin står på lista nå. Jeg ser på koselig familiefilm. The Equalizer med Denzel. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Maldivene står øverst på ønskelisten men tviler på om nissen gir meg det. Det hadde vært koselig å få til før hele øya drukner. Blir neppe Tyrkia som forrige sommer på meg. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) Oi, jøsses. Jeg svarte på HYYYL og Granca sin samtale. Utrolig hvor trøtt man er. Endret 21. mars 2020 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) 23 minutes ago, HYYYL said: Lite som tyder på det dessverre, Jeg ønsker å tro at hver generasjon blir litt bedre enn de foregående. Endret 21. mars 2020 av TitanSable 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Glemte tekstmeldingen fra Telenor jeg fikk for noen dager siden, hvor jeg visstnok trengte en oppmuntring. Så jeg kan velgeblant 20 gratis filmer. Sauen Saun: Farmageddon hopper jeg bukk over. Sabeltann, not! Joker har jeg ikke sett, heller ikke Terminator: Last Fate. Ellers er det filmer som Spionen, Judy, Doctor Sleep, Zombieland, Rambo: Last Bllood, iHuman og Angel Has Fallen. Tips? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 2 minutes ago, NNightwish said: Glemte tekstmeldingen fra Telenor jeg fikk for noen dager siden, hvor jeg visstnok trengte en oppmuntring. Så jeg kan velgeblant 20 gratis filmer. Sauen Saun: Farmageddon hopper jeg bukk over. Sabeltann, not! Joker har jeg ikke sett, heller ikke Terminator: Last Fate. Ellers er det filmer som Spionen, Judy, Doctor Sleep, Zombieland, Rambo: Last Bllood, iHuman og Angel Has Fallen. Tips? Joker. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 1 minute ago, NNightwish said: Glemte tekstmeldingen fra Telenor jeg fikk for noen dager siden, hvor jeg visstnok trengte en oppmuntring. Så jeg kan velgeblant 20 gratis filmer. Sauen Saun: Farmageddon hopper jeg bukk over. Sabeltann, not! Joker har jeg ikke sett, heller ikke Terminator: Last Fate. Ellers er det filmer som Spionen, Judy, Doctor Sleep, Zombieland, Rambo: Last Bllood, iHuman og Angel Has Fallen. Tips? Jeg fikk den samme. Hadde heller ikke sett Joker og valgte å se den. Var helt grei men det er også helt greit at jeg ikke trengte å betale for den. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Hvor er dette? Granca? Nydelig. Ser no at det er bilde etter det jeg postet. Endret 21. mars 2020 av HYYYL Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Granca? Nydelig. Ikke Granca. Men Spania, faktisk. Gjett en gang til. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 Just now, Granca said: Ikke Granca. Men Spania, faktisk. Gjett en gang til. Mallorca. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Hvor er dette? Alicante. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke Granca. Men Spania, faktisk. Gjett en gang til. Fra dette hotellet. https://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g298571-d14932740-Reviews-Paralian_Hulhumale-Male.html Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Hvor er dette? Huk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) Mallorca, ja. Es Trenc. Endret 21. mars 2020 av Granca Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 TitanSable skrev (3 minutter siden): Jeg fikk den samme. Hadde heller ikke sett Joker og valgte å se den. Var helt grei men det er også helt greit at jeg ikke trengte å betale for den. Får se hva jeg gjør. Havner jeg i karantene har jeg god tid til å se på litt av hvert. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Nå må folk slutte å Google etter corona-viruset. Sjekk denne kurven på google trends og sammenlign den med kronekursen (EUR eller USD - er i praksis samme kurve): https://trends.google.com/trends/explore?q=corona&geo=US Spoiler: hver gang noen googler "Corona" så svekker den norske kronen seg... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 No roter jeg visst med bilder, sorry er litt trøtt. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Joker. Prioriteres først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg