Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Noen som skal på hytta? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Vi spiller alle golf i denne tråden. Golf er ikke det favoritthobbyen til menn i gubbealder? 1 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Golf er ikke det favoritthobbyen til menn i gubbealder? Nei, nu har eg aldrig (!) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2020 9 minutes ago, Tyttebærtryne said: Ahhhh, singel? No offense:) Usikker på hva sivilstatus har med lineær tv å gjøre, men ja. Ble singel for en mnd siden. Hva med deg? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 HYYYL skrev (3 minutter siden): Golf er ikke det favoritthobbyen til menn i gubbealder? Ok, greit. Jeg kan avsløre en ting. En kompis av meg (før gubbealder) spilte golf. Jeg oppfattet dette som "snobberi", men han insisterte etter flere år på at jeg burde prøve. Han sa at jeg hadde balltalent, hvilket er riktig (ps: vi snakker ikke Messi her, men dog). Jeg møtte opp (dog denne gang ikke hos Byneset golfklubb, som de fleste frekventerer), men et annet sted. La ballen på utslagspunktet (testområdet for nybegynner), og "smokket" ballen avgårde. Du vet den lyden man hører når man får et rent treff. Attpåtil på første forsøk, etter kort instruksjon (maks 1 min?). Sa til kompisen min: "og dette bruker du flerfoldige timer på. Kan jo ikke være så vanskelig?". Vi er gode kompiser den dag i dag. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (19 minutter siden): Noen som skal på hytta? Hvorfor spør du om dette? Alle vet at det er hytteforbud. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 SirOwen skrev (14 minutter siden): Usikker på hva sivilstatus har med lineær tv å gjøre, men ja. Ble singel for en mnd siden. Hva med deg? Sorry Mac. Har jobbet med mennesker og nære relasjoner i 20+ år . Fikk bare vibber fra det du skrev. Beklager. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 HYYYL skrev (6 minutter siden): Hvorfor spør du om dette? Alle vet at det er hytteforbud. Muligens misforstår du grunnlaget for spørsmålet. Helt greit det, alle gjør vi "feil". Må innrømme at jeg vurderer å dra til hytta, i motsetning til de som drar til hytta de ikke har. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Golfspillere lever i snitt 5 år lenger enn resten av befolkningen. 1 Lenke til kommentar
HP_Pennypacker Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Muligens misforstår du grunnlaget for spørsmålet. Helt greit det, alle gjør vi "feil". Må innrømme at jeg vurderer å dra til hytta, i motsetning til de som drar til hytta de ikke har. For en gjeng med hengerumper det er her! Vet ikke hvem som er verst. Hyttefolk eller hårsåre moderatorer! Takk for meg! Nisser! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Biggus Dickus skrev (2 timer siden): Golfbanen på Byneset er bra, spillt mye der Flottings. Jeg også. Møtes? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (19 minutter siden): Muligens misforstår du grunnlaget for spørsmålet. Helt greit det, alle gjør vi "feil" Hva er grunnlaget for spørsmålet? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 HP_Pennypacker skrev (12 minutter siden): For en gjeng med hengerumper det er her! Vet ikke hvem som er verst. Hyttefolk eller hårsåre moderatorer! Takk for meg! Nisser! Vi takker også. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (19 minutter siden): . Må innrømme at jeg vurderer å dra til hytta, i motsetning til de som drar til hytta de ikke har. Vet du ikke at det er hytteforbud? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Hva er grunnlaget for spørsmålet? Vet ikke hva andre tenkte på, men jeg tenkte mest på helsepersonell som skulle dra til hytta, til tross for forbud. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Vet du ikke at det er hytteforbud? Les nye hytteloven er du snill.. Vi prata også om den før i dag Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Hater nettroll. Hater folk som ser ned på kvinner. Spesielt de som skriver om det på nett. Som skjuler seg bak et tastatur. Synd man aldri får de bort fra nett. 1 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Vet du ikke at det er hytteforbud? Jo da, jeg vet (unntatt hytte innenfor egen kommune, samt forbehold om overnatting i annen kommune). Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 HYYYL skrev (4 minutter siden): Vet du ikke at det er hytteforbud? Jeg kan dra på familiehytta fordi den ligger i hjemkommunen min. Broren min som bor i Trondheim kan ikke dra på hytta. Om han da ikke ønsker seg bot. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2020 Good Morning, all quarantines (not me, thank god) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg