Biggus Dickus Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Selv akademikere ville jo ikke påstått noe slikt. Da sitrer vi alle i nådeløs spenning her hva DU mener er Norges vakreste by.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 24 minutes ago, Tyttebærtryne said: Bunnpris i Norges vakreste og beste by. Jaså, bor du i Arendal? Nice. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jaså, bor du i Arendal? Nice. Nope, men Arendal er flott, ut fra de bilder jeg har sett. Mange flotte steder på Sørlandet. Beliggenhet ved sjøen er alfa og omega, spør du meg. Tror du du ikke er overrasket over at vi må til byen med Domen. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Snart rulle film.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Beklager, glemte oppdateringen på slankekjøret. Ingen bryr seg nok uansett, men... Har jeg sagt jeg skal gjøre noe, så gjør jeg det. Gikk ned 0,3 kilo i dag. Totalt altså 2,5 kilo på 5 dager. Halvveis til målet. Laget brownies for første gang i mitt liv nå, så vi får se hvor god og fristende det blir. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 9 minutes ago, Tyttebærtryne said: Nope, men Arendal er flott, ut fra de bilder jeg har sett. Mange flotte steder på Sørlandet. Beliggenhet ved sjøen er alfa og omega, spør du meg. Tror du du ikke er overrasket over at vi må til byen med Domen. Enig, burde gjort mye mer for å skaffe meg et sted ved sjøen. Domen, ja, burde skjønt det utifra gårsdagens samtale ? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (11 minutter siden): byen med Domen Er du også fra den Barteby? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 God kveld Nam nam 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Beklager, glemte oppdateringen på slankekjøret. Ingen bryr seg nok uansett, men... Har jeg sagt jeg skal gjøre noe, så gjør jeg det. Gikk ned 0,3 kilo i dag. Totalt altså 2,5 kilo på 5 dager. Halvveis til målet. Laget brownies for første gang i mitt liv nå, så vi får se hvor god og fristende det blir. Nice. Jeg hadde mer trua på prosjektet enn HYYYL. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Er du også fra den Barteby? Skjerpings!!! Byen med Domen er bare en by ............ her til lands? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nice. Jeg hadde mer trua på prosjektet enn HYYYL. HYYYL hadde nok hatt mer tro hvis jeg hadde vært en sta bergenser. Men det finnes stabukker i det Trøndelag også. Det er nok jeg det aller, aller beste eksempelet på. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Byen med Domen er bare en by Nidaros? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 (endret) Litt sen middag, pasta bolognese med cola til drikke -nam! Endret 20. mars 2020 av dengelgen Skriveleif Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Litt sen middag, pasta bolognese med cola til drike -nam! Nam! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Nidaros? Jepsi Pepsi. Kunne ikke være noe annet. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Jepsi Pepsi. Kunne ikke være noe annet. Og du bor ved sjøkanten? Ikke mange som gjør det her. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Og du bor ved sjøkanten? Ikke mange som gjør det her. Nope, men byen ligger ved sjøen. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 HYYYL skrev (13 minutter siden): God kveld Nam nam God denne, men ikke hele av gangen, det er litt kvalmende.. Har en Bounty og Troika til kveldskos jeg, og en påsa popcorn Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Nope, men byen ligger ved sjøen. Det er sant. Bor på Moholt selv, men drar faktisk til stranda på Rye hvis jeg vil være ved sjøen. Lite kjent blant trondhjemmere, men kraftig undervurdert. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Brukte for stor panne til browniesene. Trodde den skulle heve seg mer. Jaja, lærer til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg