Fjøs tran sen Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Håper ikke jeg er trådens eneste transe ! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 4 minutes ago, Omnia vincit amor said: Haha, jeg bryr meg i grunnen ikke Men jeg er ikke så veldig glad i slike ting generelt, men det handler jo om at jeg ikke liker stereotyper. Men for all del Hehe Denne er forøvrig god (dersom man liker det som er litt søtt da): Den er god. Foretrekker dog å drikke vodka redbull, samt cola og Captain Morgan på byen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Haha, jeg bryr meg i grunnen ikke Men jeg er ikke så veldig glad i slike ting generelt, men det handler jo om at jeg ikke liker stereotyper. Men for all del De mener bare at søte drinker, smirnoff ice etc er gay. Det samme mener de for eksempel om å gå i rosa ballettskjørt på byen. For menn altså. Underlig typer. Men at Modern Talking er gay, det er hevet over enhver tvil! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden): Men for all del 9/10 ? Dette er bare en greie, har ingenting med stereotyper å gjøre. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Slengkyss..! Må prøves etterhvert.., spennende med noe nytt.. Og sånn rett før helga bør jo lars og alle de andre her få et slengkyss også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Stormoen33 skrev (1 minutt siden): 9/10 ? Dette er bare en greie, har ingenting med stereotyper å gjøre. Haha, ikke ta meg seriøs altså. Jeg må kunne tulle litt jeg og. ? Art-Vandelay skrev (Akkurat nå): Slengkyss..! Må prøves etterhvert.., spennende med noe nytt.. Du vil ikke angre på det valget. Endret 13. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): stereotyper Du har inspirert meg til å dinere på kinarestaurant i aften. Sprøstekt and-abstinensen ble for sterk nå! Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): De mener bare at søte drinker, smirnoff ice etc er gay. Det samme mener de for eksempel om å gå i rosa ballettskjørt på byen. For menn altså. Underlig typer. Men at Modern Talking er gay, det er hevet over enhver tvil! Og det du alt om tenker jeg. Begge i Modern Talking har vært gift flere ganger, og er det nå også. Bedre lykke neste gang grankis Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Aloha, er den med hawaii-smak? Elsker hawaii-burger og hawaii-pizza! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Du har inspirert meg til å dinere på kinarestaurant i aften. Sprøstekt and-abstinensen ble for sterk nå! Hvor? Med små pannekaker og finstrimlet agurk og saus? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Frydenlund fat er den beste ølen. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (7 minutter siden): Håper ikke jeg er trådens eneste transe ! Neppe. Sikkert noen prympere i dine rekker Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hvor? Med små pannekaker og finstrimlet agurk og saus? Er det mange kinarestauranter å velge på i Trondheim Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 PryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymP (!) 2 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Frydenlund fat er den beste ølen. God den, men iskald Lapin Kulta er konge. Noen steder i byen som har den Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Art-Vandelay skrev (6 minutter siden): Begge i Modern Talking har vært gift flere ganger Hvor mange av deres koner var "MILFer" ? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hvor? Med små pannekaker og finstrimlet agurk og saus? På China Town på Yumbo-senteret. Er buffet. Blir nok med søte grønnsaker i form av gulrøtter, blomkål og brokkoli. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): PryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymP (!) Du er en mann av ord....det skal du ha....selv om du ikke har sittet inne. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): På China Town på Yumbo-senteret. Aner ikke, den jeg var på var i Maspalomas, i enden av handlegata? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mr Fawk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg