SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 4 minutes ago, TitanSable said: Hvordan fungerer det nå som påsken antageligvis blir avlyst? Hehe, da varer vel jula til neste jul. Har du smakt nevnte sjokolade? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Just now, SirOwen said: Farlig gode. Litt for søte for min smak. Jeg synes sukkersmaken er litt for dominerende. Har en masse finske venner som blir "fornærmet" når jeg nevner det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 5 minutes ago, Tyttebærtryne said: Vi får sikkert ikke vite hvor? Kjøpte den på en Rusta butikk. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minute ago, SirOwen said: Har du smakt nevnte sjokolade? Så nå at det var konfekt/sjokoladeversjonen. Det er noe nytt som jeg aldri har sett eller smakt, jeg trodde at det var den originale kule-versjonen. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 TitanSable skrev (4 minutter siden): Han fikk endelig napp (oppmerksomhet)? Seriøst: ignorer figuren, han blir antageligvis kjempeglad for enhver oppmerksomhet. Som 99% av de andre figurer der, med 987 millioner prymp og urin innlegg hver dag.. Nice try dog , men ingen tommel denne gangen Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minute ago, SirOwen said: den Som jeg trodde var en minipakning av denne: https://www.fazer.fi/sv-FI/produkter-och-kundservice/1504/fazer-grona-kulor-500g-marmelad/ Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 (endret) Lærte akkurat et nytt ord. Kokett. Betyr å gjøre seg til/gjøre seg flid. https://snl.no/kokett Endret 19. mars 2020 av Ale-Fawk La ved link Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 4 minutes ago, TitanSable said: Litt for søte for min smak. Jeg synes sukkersmaken er litt for dominerende. Har en masse finske venner som blir "fornærmet" når jeg nevner det. Man spiser ikke for mange av gangen, nei. Da må man balansere med et par av disse: I tillegg så ringes julen inn med noen av disse lekkerbiskene: Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Betyr å gjøre seg til. ...for motsatt kjønn. Eller har definisjonen blitt modernisert til å gjelde for alle? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 5 minutes ago, TitanSable said: Så nå at det var konfekt/sjokoladeversjonen. Det er noe nytt som jeg aldri har sett eller smakt, jeg trodde at det var den originale kule-versjonen. Ja, den grønne geléen blir litt mindre sukkeraktig når den får sjokolade rundt seg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): Kjøpte den på en Rusta butikk. Hangaren? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Tror ikke kjønn har noe å gjøre med det i 2020. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minute ago, SirOwen said: Man spiser ikke for mange av gangen, nei. Da må man balansere med et par av disse: Geisha er farlig god. Eller... egentlig ikke noe uvanlig god, men vanskelig å stoppe å spise. Sikkert noen skumle stoffer i den som gjør at man alltid vil ha en til. Etter å ha tenkt meg om så spiser jeg egentlig ganske sjelden sjokolade. Mulig det er derfor jeg får kick de få gangene jeg spiser det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Hangaren? Jeg bor nok et stykke fra Trondheim ? 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 3 minutes ago, SirOwen said: Ja, den grønne geléen blir litt mindre sukkeraktig når den får sjokolade rundt seg. Høres faktisk ut som en god produktide å ha sjokolade rundt den, men er åpenbart for sent å tipse Fazer om det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Granca må på banen nå, det er blitt sjokoladetråd! Jeg setter meg fint på benken og følger med. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Har begrenset tilgangen til nyheter i dag, men hva er oversikten over døde i respektive land i Skandinavia? Ser Norge har syv, mens Sverige hadde ti og Danmark seks i går. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 3 minutes ago, Ale-Fawk said: Tror ikke kjønn har noe å gjøre med det i 2020. I følge Den Norske Akademis ordbok: MEST OM KVINNE oppføre seg innsmigrende ; være kokett ; drive koketteri (overfor menn) 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Sjokkis er digg.. Liker alle typer, men liker nok aller best mørk sjokolade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg