Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

And I think its gonna be a long long time

Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

And I think its gonna be a long long time

Elton. Hør Skyline Pigeon. En ukjent perle. En av mine favoritter fra ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Granca said:

Og alt håper ikke ute for for Dem

Den dagen "håp" defineres utifra hva folk ser på av filmer og serier, er den dagen man like gjerne kan be Putin om å trykke på den røde knappen. Kanskje øl-viruset kommer derfra?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
9 hours ago, Stormoen33 said:

Regner med at Titan er på saken.

Jeg skjønner like lite som dere.

Mod er forsåvidt irrelevant her. Moderatorer på vgd har neppe slik teknisk tilgang, da må det være at han er utvikler men det virker lite trolig. To perfekte timinger på 2 dager er uansett imponerende.

Lenke til kommentar

Enig med BiggusDickus

Flott reflektert, men usikker på om jeg er enig i punkt 1, 3, og 4. Her kunne man med god grunn ha trukket inn  noe teori som er forankret i pensum.

Hva tenker dere andre om det?

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
Granca skrev (49 minutter siden):

Dag 4: Etter laks og agurksalat i stedet for mengder av sodd i går, så gikk jeg faktisk ned 0,9 kilo til i dag.

Totalen er nå altså ned 2,2 kilo siden søndag. Fornøyd, men vil nok gå saktere etter hvert.

Flinke gutten sin det..

Stående applaus 

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (5 timer siden):

Mod er forsåvidt irrelevant her. Moderatorer på vgd har neppe slik teknisk tilgang, da må det være at han er utvikler men det virker lite trolig. To perfekte timinger på 2 dager er uansett imponerende.

Jeg tenker litt på at det er spilt 23:59 over 100 ganger og det der har aldri skjedd før. Så skjer det to ganger på rad og skal vel ikke være teknisk mulig? Jeg skjønner det som sagt ikke. Når jeg treffer godt slipper jeg idet 59 går over til 00, noen ganger har jeg kommet utenfor, selv om jeg ikke kan se at det er noen forskjell i forhold til når jeg kommer innenfor. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...