Elgen. Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Lun stemning i thread 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Ikke noe tull. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Lun stemning i thread Digg Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Har fått sprayet ned rommet med insektsspray, håper det gjør susen. Lukten er ikke så ille heller. Ganske befriende å få det gjort. Denne våren og sommeren skal jeg være min egen lykkes smed. Endret 13. februar 2020 av Mr Fawk spider edit Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Ikke noe tull. Helt konge. Godt å se moderator har fullstendig kontroll Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Har fått sprayet ned rommet med insektsspray, håper det gjør susen. Lukten er ikke så ille heller. Ganske befriende å få det gjort. Åssen fungerer det ang prymping? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Har fått sprayet ned rommet med insektsspray, håper det gjør susen. Lukten er ikke så ille heller. Ganske befriende å få det gjort. Når du gjør dette i februar lurer jeg på om du overlever sommeren Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Har fått sprayet ned rommet med insektsspray, håper det gjør susen. Lukten er ikke så ille heller. Ganske befriende å få det gjort. Du kan få plage insekter, men damer bør du la i fred. De er mye mer kresne enn menn. Menn ønsker vel å høvle over halvparten av damene i nærheten, mens damer kanskje kunne tenke seg 5%. Edru, ja. Disse prosentene øker selvsagt i takt med promillen. Gammelt jungelord. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 2 minutes ago, Granca said: Du kan få plage insekter, men damer bør du la i fred. De er mye mer kresne enn menn. Menn ønsker vel å høvle over halvparten av damene i nærheten, mens damer kanskje kunne tenke seg 5%. Edru, ja. Disse prosentene øker selvsagt i takt med promillen. Gammelt jungelord. Skal det fremover. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 dengelgen skrev (29 minutter siden): mikro Har ikke sett den på flere år....grunnet min stadig større øl vom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Art-Vandelay skrev (20 minutter siden): Høres spennende ut.. Hvor får en tak i dette Mjøden ? De selger vist mest i Coop-kjedene, men de har også en del som har høyere alkoholinnhold så det kan du finne på vinmonopolet. Slengkyss er ihvertfall min favoritt, og alle jeg var med på festivalen ELSKET den. Granca skrev (18 minutter siden): Morsomt! Som om noe slikt er mulig. Ikke sant? Jeg drikker ikke fordi det er alkohol i det, men fordi det smaker godt.. Skal sies at jeg ikke drakk noe særlig før. Har prøvd sterke greier som Whiskey og Vodka, men det liker jeg faktisk ikke noe særlig, da må det isåfall være i en cocktail. Endret 13. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Art-Vandelay skrev (26 minutter siden): Mjøderiet En alkoholisert variant av kondomeriet ? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Det lukter faktisk bedre på rommet mitt etter sprayingen enn før. Og den sprayen er giftig. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden): cocktail. Husker jeg leste det i smug på den søndagskolens toa lett. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mr Fawk skrev (4 minutter siden): Skal det fremover. Et svar som ikke svarer på noe fra Mr. Fawk, regner med at gassene fra insektsprayen har begynt å virke ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (3 minutter siden): En alkoholisert variant av kondomeriet ? Haha! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Omnia vincit amor skrev (7 minutter siden): Whiskey og Vodka, men det liker jeg faktisk ikke noe særlig, da må det isåfall være i en cocktail. Er det ufarlig å sette gayscore på et innlegg av en moderator? Endret 13. februar 2020 av Stormoen33 dårlig norsk Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Skal bare plage jenter om de er beruset fremover, mente jeg. Endret 13. februar 2020 av Mr Fawk eventuelt dem, har mistet all kontroll Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): det isåfall være i en cocktail. Nå snakker vi! Øl, vin eller brunt brændevin skal aldri i min munn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Er det ufarlig og sette gayscore på et innlegg av en moderator? Haha, jeg bryr meg i grunnen ikke Men jeg er ikke så veldig glad i slike ting generelt, men det handler jo om at jeg ikke liker stereotyper. Men for all del Granca skrev (2 minutter siden): Nå snakker vi! Øl, vin eller brunt brændevin skal aldri i min munn. Hehe Denne er forøvrig god (dersom man liker det som er litt søtt da): Endret 13. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg