Granca Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Poenget her er at ''alle'' har sett møkkafilmen, mens få har sett kvalitetsfilmen. Kom gjerne med et omvendt eksempel på dette. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 1 minute ago, Granca said: Pffft! Begynner på en ny serie nå. Du gjetter det ikke på 2000 forsøk. Kan jo være en million alternativ, så 2000 forsøk holder ikke. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Bor ikke så langt fra McDonalds Råbekken, så har blitt endel frokoster der de siste par årene. Det er det heldigvis slutt på nå. Men fikk en slags piff og litt energi av en double cheeseburger på morgenen, altså. Trodde de hadde frokostmeny? Dobbel cheeseburger er på den menyen? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kan jo være en million alternativ, så 2000 forsøk holder ikke. Nei. Svaret er ''A year in Provence''. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: Trodde de hadde frokostmeny? Dobbel cheeseburger er på den menyen? Pleide å være der rundt 09:00. Double cheese plain fikk jeg kjøpt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Merkelig hvor lite diesel bilen bruker om dagen ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 1 minute ago, Granca said: Kom gjerne med et omvendt eksempel på dette. Hvorfor skal jeg det? Folk flest foretrekker filmer og serier på et språk de kjenner, slik at de ikke behøver å bruke fokus på tekst. Som igjen tar fokus fra skuespillerne. Selvfølgelig finnes det unntak, herunder feks de to koreanske filmene jeg så for et par uker siden, Parasite og Train To Busan. Der "tapte" man ikke så mye på å veksle mellom tekst og personer/handling. Men nevnte filmer har du kanskje ikke sett? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 3 minutes ago, SirOwen said: Hvorfor skal jeg det? Folk flest foretrekker filmer og serier på et språk de kjenner, slik at de ikke behøver å bruke fokus på tekst. Som igjen tar fokus fra skuespillerne. Selvfølgelig finnes det unntak, herunder feks de to koreanske filmene jeg så for et par uker siden, Parasite og Train To Busan. Der "tapte" man ikke så mye på å veksle mellom tekst og personer/handling. Men nevnte filmer har du kanskje ikke sett? Hvilken karakter ga du Busan? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Hvilken karakter ga du Busan? 9/10 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Kjøpte Red Cliff på Blu-ray for endel år siden. Skulle ha sjekket nøyere, ingen engelsk tale (andrevalg), og på kinesisk går tekstingen så raskt at man ikke rekker å lese den. Raskt som i to sekunder før den er borte, ble aldri sett ferdig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 6 minutes ago, Granca said: ''A year in Provence''. Hadde jeg ikke fått sett, selv om jeg hadde ønsket det. Såpass mange år siden den kom. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 3 minutes ago, SirOwen said: 9/10 Interesting. Må få sett den. Likte Parasite svært godt i alle fall. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Men nevnte filmer har du kanskje ikke sett? Har ikke lov. Har filmkvelder(og matorgie) med bestekompis når han har landlov, og da er slike perler reserverte. Så det står på lista. Men du virker å være akkurat som amerikanerne... Jeg gjør som Woody Allen, ser ned på dem når det gjelder film. Han mener det er latskap og barbari å ikke gidde å se tekstede filmer(eller serier). 100% enig. Nå blir du sikkert fornærmet, men det får bare være. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Oasiseu og Memories of Murder er to andre filmer som falt i smak. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Hadde jeg ikke fått sett, selv om jeg hadde ønsket det. Såpass mange år siden den kom. Stjal den i bukta. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 2 minutes ago, Granca said: Han mener det er latskap og barbari å ikke gidde å se tekstede filmer(eller serier). 100% enig. Nå blir du sikkert fornærmet, men det får bare være. Hverken du eller Woody tar poenget, da. Nå blir du sikkert fornærmet, men det får bare være. I tillegg lar jeg ikke hverken anonyme debattanter eller oppskrytte filmregissører som pretensiøst skryter av å se "utenlandske" filmer, styre hva jeg ønsker å se. Spesielt ikke når utvalget av kvalitet faktisk er så enormt som det er blant amerikanske produksjoner, selv om de ikke snakker "riktig" språk (spyr langsomt). Døgnet har rett og slett for få timer til at man kan favne alt, spesielt mtp det jeg mister når jeg må lese hver eneste tekstlinje. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 På tide å sette på noe musikk før snorkinga til faren min driver meg til vanvidd. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2020 9 minutes ago, Ale-Fawk said: Likte Parasite svært godt i alle fall. Da er vi to. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Granca skrev (4 minutter siden): bukta. Kringstadbukta?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg