Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

TitanSable skrev (12 minutter siden):

Personen som har én jobb, å slå av serveren kl 23:59:59, får nok permisjonsvarsel snart.

Dette kan selvfølgelig ikke få passere, kastet en 7-10 brukere ut i uvisshet og laget en omdiskutert situasjon. Tråden slettes nok snart.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Det er bra! Jeg tror jeg blir litt smågal av for lite fotball. Vanligvis ser jeg 12-13 kamper i uken (hvis det er CL og EL) 

Siden eliteserien er utsatt til hvem vet når, postet jeg i Molde tråden at Eurosport burde begynne å sende 2019 sesongen om igjen, til tross for at vi vant fikk jeg ingen respons på det. Jeg hadde sett på jeg, kamper og magasinprogram okke som.

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):

Står til med folket? 

Hjemmeskole og bleieskift. Og så er lærerne i 2. klasse såpass nesevise at oppgaver skal leveres senest 11.30 og 13.30. Det bryr jeg meg ikke om, leverer når vi kan, er ikke bare 2. klassingen som er hjemme si ...

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Siden eliteserien er utsatt til hvem vet når, postet jeg i Molde tråden at Eurosport burde begynne å sende 2019 sesongen om igjen, til tross for at vi vant fikk jeg ingen respons på det. Jeg hadde sett på jeg, kamper og magasinprogram okke som.

Nei, nei, nei..........

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Hjemmeskole og bleieskift. Og så er lærerne i 2. klasse såpass nesevise at oppgaver skal leveres senest 11.30 og 13.30. Det bryr jeg meg ikke om, leverer når vi kan, er ikke bare 2. klassingen som er hjemme si ...

Wut, det hørtes jo helt vanvittig ut.. 

Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Er Omnia, vår Gud, frisk igjen?

Ehm, jeg er ingen gud ;)

Men ja, det går bra, tror kanskje det bare er angst som får meg til å tro at jeg er syk. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror jeg har skrevet dette tidligere: det føles ut som vi er i en jævla film, og i en skrekk film at best.. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...