Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Stormoen33 said:

Tenkte at når du avslørte teknikken i romjula eller når det var, ville alle bruke den, men virker ikke som at folk hører. Nå vant jeg jo i går på ren slump, men allikevel. Det er ikke blitt så bingo som jeg trodde. Kommer imidlertid ikke til å delta spesielt aktivt, noe som virker å ha gått utover motivasjonen til visse personer.

Jeg sitter på playstation da, så vet ikke om slippteknikken funker her. En PS-kontroll er ikke som en datamus som dere bruker, formodar eg. Men sjølvsagt, dere skal ha kudos for at dere har funnet en vinneroppskrift. Min oppskrift er fortsatt en høy 58.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Jeg sitter på playstation da, så vet ikke om slippteknikken funker her. En PS-kontroll er ikke som en datamus som dere bruker, formodar eg. Men sjølvsagt, dere skal ha kudos for at dere har funnet en vinneroppskrift. Min oppskrift er fortsatt en høy 58.

Prøv å holde nede X knappen og se om det blir levert eller ikke. Det kan du gjøre når som helst, det var slik jeg fant ut av det. Vil tro det er det samme som å holde nede med en mus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...