SirJames™ Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Så det er ikke bare jeg som ikke drikker kaffe???????? Korrekt!!!!enenen!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2020 3 minutes ago, TitanSable said: Jeg begynte på en ny jobb i Finland der jeg ikke kjente noen. Eneste måten å være sosial med finner på arbeidsplassen er i kaffepausene. Så jeg ofret meg og begynte å drikke kaffe for å ikke bli sett på som sær (selvom det er mye særere å begynne med kaffedrikking for å kunne ha kontakt med folk). Har jobbet litt med finner før i tiden. For å si det sånn; du kunne fint ofret deg ved å drikke vodka istedetfor kaffe.. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Har Granca karantene i en jordkjeller uten dekning? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, NNightwish said: Har Granca karantene i en jordkjeller uten dekning? Etter det bildet han postet tidligere i kveld, skjønner jeg godt at han ikke finner tastaturet.. 1 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 6 minutes ago, NNightwish said: Jeg er ikke Yiddo, men. Hyggelig at jeg har feber, hoste og vond hals nå, men er nok ikke smittet.https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/dette-er-symptomene-pa-korona-1.1681619 Høres ut som tidlig fase av corona. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Har Granca karantene i en jordkjeller uten dekning? Han sitter i badekaret. 2 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, SirOwen said: Har jobbet litt med finner før i tiden. For å si det sånn; du kunne fint ofret deg ved å drikke vodka istedetfor kaffe.. Jeg har sett mye rart når det gjelder finske håndverkere (de verste faktisk i Norge da de bygde papirfabrikk her i byen). Innen IT så er det ikke like akseptabelt å drikke på jobben; stort sett pyser i den bransjen. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Rashford Endret 15. mars 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Høres ut som tidlig fase av corona. Takker for trøstende ord. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Ok, da gjorde jeg det også. Endret 15. mars 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Bra at Rashford får tid til å lege ryggskaden sin. Han var i veldig god form også. Mange lag jeg ikke liker, men håper aldri noen blir skadet. Se på City uten De Bruyne. Eller tenk på Liverpool uten van Dijk om det skulle skje. Endret 15. mars 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Brygger opp til storm her nu. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Åpner en colaboks og en Kex-sjokolade. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 «Noen som vet hvordan man kan få viruset raskest mulig? Vil bare få det og bli immun. Prøvde mye, men enda ingen symptomer …» Her har vi opplagt en luring:https://www.dagbladet.no/nyheter/lege-advarer-mot-a-oppsoke-coronasmitte/72251603 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, Ale-Fawk said: Kex-sjokolade 14 dagers karantene for å hente påfyll f.o.m. tirsdag. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 7 minutes ago, TitanSable said: 14 dagers karantene for å hente påfyll f.o.m. tirsdag. Interessant. Må handle noe snacks de neste dagene. Får bli på Kiwi Lisleby. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 44 minutes ago, Stormoen33 said: Du knuste jo Hopp, Titan er det lite å gjøre med. Ser at du forsøker å trøste Ale hver gang han kommer på 2. plass. Hvis du er redd for at han bryter sammen så er det ingen fare for det. Han er FFK-fan og vant med stang-ut. 2 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Interessant. Må handle noe snacks de neste dagene. Får bli på Kiwi Lisleby. Paskontroll fra og med i morgen kl 08:00 og karantene fra og med tirsdag i følge lokalavisen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 TitanSable skrev (2 minutter siden): Ser at du forsøker å trøste Ale hver gang han kommer på 2. plass. Hvis du er redd for at han bryter sammen så er det ingen fare for det. Han er FFK-fan og vant med stang-ut. Tenkte at når du avslørte teknikken i romjula eller når det var, ville alle bruke den, men virker ikke som at folk hører. Nå vant jeg jo i går på ren slump, men allikevel. Det er ikke blitt så bingo som jeg trodde. Kommer imidlertid ikke til å delta spesielt aktivt, noe som virker å ha gått utover motivasjonen til visse personer. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, Stormoen33 said: Tenkte at når du avslørte teknikken i romjula eller når det var, ville alle bruke den, men virker ikke som at folk hører. Det er ikke første gangen vise råd fra meg blir ignorert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg