Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg puttet penger opp i en kopp hos en fyr som stod på et hjørne og så sliten ut. Lite visste jeg at han koset seg med en kopp Caffè latte. 2 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minute ago, Yiddo10 said: og setter en strek der. Nå som det begynte å bli gøy. (de ble strengt tatt jaget bort og ikke flyttet ? ) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Nå som det begynte å bli gøy. (de ble strengt tatt jaget bort og ikke flyttet ? ) Noen andre må nesten ta opp hansken. Man blir sliten av å sitte inne hele dagen mens man prøver å oppdatere seg på alt som er av nyheter. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, Yiddo10 said: Noen andre må nesten ta opp hansken. Man blir sliten av å sitte inne hele dagen mens man prøver å oppdatere seg på alt som er av nyheter. Haha!. Jeg logger av snart uansett. Har telefonmøte med noen kunder i morgen tidlig. Er ok å se våken ut. Burde jo egentlig hatt fri og sett på Westworld i natt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Er vel bare 20 smittede her i fylket ennå, så tar det ganske rolig. Har vel vært den beste helga på lenge her i huset. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Er hodepine et symptom eller ikke? :/ Yiddo? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Er vel bare 20 smittede her i fylket ennå, så tar det ganske rolig. Har vel vært den beste helga på lenge her i huset. Her i Østfold har vi jo fått med alle smittede fra Akershus og Buskerud i statistikken. Foreløpig kun 1 bekreftet smittet i byen. Siden vedkommende hadde trent en del på treningssenteret så har han satt et par hundre i karantene. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Foreløpig kun 1 bekreftet smittet i byen. Siden vedkommende hadde trent en del på treningssenteret så har han satt et par hundre i karantene. Det var jo smart. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, Ale-Fawk said: Er hodepine et symptom eller ikke? Er vel ganske vanlig signal fra kroppen dersom man sitter inne og foran en skjerm mesteparten av dagen. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2020 9 minutes ago, TitanSable said: Jeg begynte å drikke kaffe sent i livet Kondolerer Har selv tilgode å gå i den fella. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kondolerer Har selv tilgode å gå i den fella. Så det er ikke bare jeg som ikke drikker kaffe???????? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Ingen smittet (vet jo aldri sikkert) her i kommunen. Min bror skulle utover til familiehytta i helga, men får ikke lov. Mulig det ikke er 100% forbudt, da jeg ikke kjenner til ordlyden i meldingen han fikk. Litt forskjell på Hemsedal og her når det gjelder hytter i forhold til befolkning. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, SirOwen said: Kondolerer Har selv tilgode å gå i den fella. Jeg begynte på en ny jobb i Finland der jeg ikke kjente noen. Eneste måten å være sosial med finner på arbeidsplassen er i kaffepausene. Så jeg ofret meg og begynte å drikke kaffe for å ikke bli sett på som sær (selvom det er mye særere å begynne med kaffedrikking for å kunne ha kontakt med folk). Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 New Order på NRK2. Recommended. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Er hodepine et symptom eller ikke? ? Yiddo? Noen får det viss ja, men tror heller det kan være på grunn av mye skjermtid som nevnt over. Mer vanlig ved influensa sier dem: https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vd0Ww 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Et par stykker smittet i Oslo kan det se ut til. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Takk. Men vil ha Yiddo som en second opinion. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Er hodepine et symptom eller ikke? ? Yiddo? Jeg er ikke Yiddo, men. Hyggelig at jeg har feber, hoste og vond hals nå, men er nok ikke smittet.https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/dette-er-symptomene-pa-korona-1.1681619 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): New Order på NRK2. Recommended. Sett den før. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Takk. Men vil ha Yiddo som en second opinion. Haha, jeg tror ikke jeg er noe å stole på. Men går nok helt fint dette her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg