Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TitanSable skrev (Akkurat nå):

Nå som det begynte å bli gøy. (de ble strengt tatt jaget bort og ikke flyttet ? )

Noen andre må nesten ta opp hansken. Man blir sliten av å sitte inne hele dagen mens man prøver å oppdatere seg på alt som er av nyheter.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, Yiddo10 said:

Noen andre må nesten ta opp hansken. Man blir sliten av å sitte inne hele dagen mens man prøver å oppdatere seg på alt som er av nyheter.

Haha!.
Jeg logger av snart uansett. Har telefonmøte med noen kunder i morgen tidlig. Er ok å se våken ut. 
Burde jo egentlig hatt fri og sett på Westworld i natt.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Stormoen33 said:

Er vel bare 20 smittede her i fylket ennå, så tar det ganske rolig. Har vel vært den beste helga på lenge her i huset. 

Her i Østfold har vi jo fått med alle smittede fra Akershus og Buskerud i statistikken. 
Foreløpig kun 1 bekreftet smittet i byen. Siden vedkommende hadde trent en del på treningssenteret så har han satt et par hundre i karantene.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Ingen smittet (vet jo aldri sikkert) her i kommunen. Min bror skulle utover til familiehytta i helga, men får ikke lov. Mulig det ikke er 100% forbudt, da jeg ikke kjenner til ordlyden i meldingen han fikk. Litt forskjell på Hemsedal og her når det gjelder hytter i forhold til befolkning.

Lenke til kommentar
Just now, SirOwen said:

Kondolerer :) Har selv tilgode å gå i den fella.

Jeg begynte på en ny jobb i Finland der jeg ikke kjente noen. Eneste måten å være sosial med finner på arbeidsplassen er i kaffepausene. Så jeg ofret meg og begynte å drikke kaffe for å ikke bli sett på som sær (selvom det er mye særere å begynne med kaffedrikking for å kunne ha kontakt med folk).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...