Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nå blir det å legge seg ved bassenget en times tid. Så er det nettpoker. Jeg skal blokkere ut dem jeg ikke liker ved bassengkanten med musikk på ørene. Rhythm of the Night med Corona skal spilles på full guffe! Og andre perler i samme genre.

Lenke til kommentar
Granca skrev (37 minutter siden):

Nei, nå blir det å legge seg ved bassenget en times tid. Så er det nettpoker. Jeg skal blokkere ut dem jeg ikke liker ved bassengkanten med musikk på ørene. Rhythm of the Night med Corona skal spilles på full guffe! Og andre perler i samme genre.

Har du basseng i Trondheim 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Fjøs tran sen skrev (44 minutter siden):

Har du selv vært i diskusjon med noen av representantene for den store flokken av brødre som i den senere tid har frekventert VGD....og i sær deles het Off-topic ?

De virker jo ikke hyggelige og inkluderende ihvertfall. 

Kanskje de bedrer seg, hvem vet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Folkens vi kan ikke ta utgangspunkt i hva som har skjedd og ikke skjedd på et annet forum. Vi tar kun utgangspunkt i det som skjer her. Dersom dere føler at en bruker driver med trolling bes dere om å rapportere innleggene så vil vi se på det. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Tenk hvor fin den tråden her kan være etter midnatt om man oppfører seg og respekterer hverandre.

Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Folkens vi kan ikke ta utgangspunkt i hva som har skjedd og ikke skjedd på et annet forum. Vi tar kun utgangspunkt i det som skjer her. Dersom dere føler at en bruker driver med trolling bes dere om å rapportere innleggene så vil vi se på det. 

OK. Rapportering skal det bli! Du virker som en kar det går an å kommunisere med. Og flott er det!
Oppfordrer herved alle til å si fra, med begrunnelse, hver gang dere ser noe som provoserer.

Endret av Granca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...