Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Dere skal ha for at dere klarer å slappe av, jeg er på randen av sammen brudd. Skulle ønske jeg var i chill mode som Yiddo, Owen og noen andre er her. Har slitt med hodepine. Kan noen fortelle meg at hodeverk ikke er farlig, kanskje?

Må bare gjøre det beste ut av det. Humor er et ekstremt godt virkemiddel. Og om man klarer å distansere seg fra det i blant ved å gjøre andre ting. Skal man sitte og lese om dette hele tiden, så blir man helt gal. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Yiddo10 said:

Må bare gjøre det beste ut av det. Humor er et ekstremt godt virkemiddel. Og om man klarer å distansere seg fra det i blant ved å gjøre andre ting. Skal man sitte og lese om dette hele tiden, så blir man helt gal. 

Er en grunn til at jeg til enhver pris UNNGÅR tråden om corona på VGD..

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Dere skal ha for at dere klarer å slappe av, jeg er på randen av sammen brudd. Skulle ønske jeg var i chill mode som Yiddo, Owen og noen andre er her. Har slitt med hodepine. Kan noen fortelle meg at hodeverk ikke er farlig, kanskje?

Hodepine er fordi du knyter deg, du er nervøs og er i helspenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Haha, der er det ikke lurt å lese nei. Annenhvert innlegg er et nytt kriseinnlegg.

“- Han: We are all ready to win, just as we are born knowing only life. It is defeat that you must learn to prepare for.
- Williams: I don't waste my time with it. When it comes, I won't even notice.
- Han: Oh? How so?
- Williams: I'll be too busy looking good.”

(Enter Dragon , 1973.....bestefaren til dagens kung fu filmer)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Yiddo10 said:

Annenhvert innlegg er et nytt kriseinnlegg.

Har distansert meg litt med vilje fra nyheter de siste ukene, men tar selvsagt viruset alvorlig.

Men til dere som har satt dere grundig inn i saken, har jeg følgende spørsmål:

1) Smitter corona lettere enn den vanlige sesonginfluensaen?

2) Er det ikke et faktum at corona har krevd færre liv enn den vanlige sesonginfluensaen (ca 900 dør av sesonginfluensa i Norge)

3) Hvis ja på spørsmål 1 og 2, hvorfor stenges ikke landegrensene hvert eneste år når sesonginfluensaen kommer?

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Har distansert meg litt med vilje fra nyheter de siste ukene, men tar selvsagt viruset alvorlig.

Men til dere som har satt dere grundig inn i saken, har jeg følgende spørsmål:

1) Smitter corona lettere enn den vanlige sesonginfluensaen?

2) Er det ikke et faktum at corona har krevd færre liv enn den vanlige sesonginfluensaen (ca 900 dør av sesonginfluensa i Norge)

3) Hvis ja på spørsmål 1 og 2, hvorfor stenges ikke landegrensene hvert eneste år når sesonginfluensaen kommer?

1. Ja

2. Jo, men basert på foreløpige prognoser har den en høyere dødsrate, men det er for tidlig å si hvor høy den blir. Er veldig mange påvist smittede, og det er mange land som er midt i fasen og mange land som såvidt har begynt. Tar nok flere måneder, kanskje år også, før vi får svar på hvor dødelig det er. De fleste prognoser peker imidlertid foreløpig på at det er dødeligere enn vanlig influensa.

Tja, vil vel tro det er fordi vi kan ekstremt lite om dette viruset, det er ekstremt aggressivt og vi har ingen vaksine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Ultimate Warrior ja, den kuleste når jeg var 13 år ...

Og det er ikke ansiktsmaling, det er teip.

Det ER ansiktsmaling.....bare se Hogan vs Warrior når Ws maling svetter av så du tar feil der ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...