Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 NORTHUG - AYLAR: 6-0! 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (1 time siden): Gooooood morning, Vietnam! Vietnam..! Jeg er i Oslo Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Siden moderatorer er aktive her, har dere en blokkeringsfungsjon ? Isåfall, er det berikende på et diskusjonsforum? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Art-Vandelay skrev (17 minutter siden): Siden moderatorer er aktive her, har dere en blokkeringsfungsjon ? Isåfall, er det berikende på et diskusjonsforum? https://www.diskusjon.no/ignore/ Om det er berikende eller ikke har jeg ingen formening om. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 aklla skrev (Akkurat nå): https://www.diskusjon.no/ignore/ Om det er berikende eller ikke har jeg ingen formening om. Det er jo bare for å kunne blokkere irritasjonsmomenter og spammere etc, som på facebook. Alltid noen som driver og provoserer, maser, prøver å kommunisere med folk som ikke liker dem, skriver bare piss, eller bare prøver å sabotere trådene. Deilig å kunne slippe å se aktiviteten til disse. Ignoreringsfunksjonen er derfor nødvendig og flott! 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Spammere har vi generell lite problemer med. Joda, de kommer hit også men skjeldent de får drive på særlig lenge Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Det er jo bare for å kunne blokkere irritasjonsmomenter og spammere etc, som på facebook. Alltid noen som driver og provoserer, maser, prøver å kommunisere med folk som ikke liker dem, skriver bare piss, eller bare prøver å sabotere trådene. Deilig å kunne slippe å se aktiviteten til disse. Ignoreringsfunksjonen er derfor nødvendig og flott! Som en i Syden som fikk stengt of topic tråden på vgd Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 aklla skrev (Akkurat nå): Spammere har vi generell lite problemer med. Joda, de kommer hit også men skjeldent de får drive på særlig lenge Flott! Sånn skal og må det jo være. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 aklla skrev (31 minutter siden): https://www.diskusjon.no/ignore/ Om det er berikende eller ikke har jeg ingen formening om. Spørre litt anderledes. Tror dere diskusjon blir bra når masse av brukerne har blokkert hverandre ? Det tror ikke jeg Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (15 minutter siden): Det er jo bare for å kunne blokkere irritasjonsmomenter og spammere etc, som på facebook. Alltid noen som driver og provoserer, maser, prøver å kommunisere med folk som ikke liker dem, skriver bare piss, eller bare prøver å sabotere trådene. Deilig å kunne slippe å se aktiviteten til disse. Ignoreringsfunksjonen er derfor nødvendig og flott! Ingen tvil om at debattklimaet blir betydelig bedre når man kan blokkere ut personer som åpenbart er ute etter å provosere, kopiere innlegg, spamme og generelt skrive piss. Sånn sett er dette et forum som leverer meget solid med slike funksjoner. Jeg har allerede brukt den. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 lsklars skrev (2 minutter siden): Ingen tvil om at debattklimaet blir betydelig bedre når man kan blokkere ut personer som åpenbart er ute etter å provosere, kopiere innlegg, spamme og generelt skrive piss. Sånn sett er dette et forum som leverer meget solid med slike funksjoner. Jeg har allerede brukt den. Sånn dere gjorde når Vg stengte of topic tråden.. Snakk om å møte seg selv i døra Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Art-Vandelay skrev (15 minutter siden): Spørre litt anderledes. Tror dere diskusjon blir bra når masse av brukerne har blokkert hverandre ? Det tror ikke jeg Å ignorere brukere kan man gjøre uansett om det ligger inne som en teknisk funksjon eller ikke. Fjerner man funksjonen kan folk like enkelt ignorere andre. Så, tja, men folk må også få bestemme selv hvem de vil diskutere med. Har så vidt jeg vet vært helt uproblematisk å ha det inne som en teknisk funksjon. Endret 13. februar 2020 av aklla 2 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 aklla skrev (7 minutter siden): Å ignorere brukere kan man gjøre uansett om det ligger inne som en teknisk funksjon eller ikke. Fjerner man funksjonen kan folk like enkelt ignorere andre. Så, tja, men folk må også få bestemme selv hvem de vil diskutere med. Har så vidt jeg vet vært helt uproblematisk å ha det inne som en teknisk funksjon. Dere styrer, vi bare spør vi. Og bra dere svarer Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Art-Vandelay skrev (3 minutter siden): Dere styrer, vi bare spør vi. Og bra dere svarer I all hovedsak admin som styrer slikt. Selvfølgelig får dere svar Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Hei hei -må på butikken nå for å bunkre opp litt. Kjøleskapet er tomt og det går jo ikke an! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Da har jeg tatt gull i VM i skiskyting for Norge. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Da har jeg tatt gull i VM i skiskyting for Norge. Gratulerer Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Deilig at Aylar tapte i retten. Et heslig kvinnemenneske. Hun har i tillegg drept et foster. Skam deg. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Da har jeg tatt gull i VM i skiskyting for Norge. Fantastisk prestasjon av deg. Ikke har du imponert mye på trening heller. Men du tar jo alltid frem ditt beste når det gjelder! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Hun har i tillegg drept et foster Er du IMOT abort?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg