Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aklla skrev (Akkurat nå):

https://www.diskusjon.no/ignore/

Om det er berikende eller ikke har jeg ingen formening om.

Det er jo bare for å kunne blokkere irritasjonsmomenter og spammere etc, som på facebook. Alltid noen som driver og provoserer, maser, prøver å kommunisere med folk som ikke liker dem, skriver bare piss, eller bare prøver å sabotere trådene. Deilig å kunne slippe å se aktiviteten til disse. Ignoreringsfunksjonen er derfor nødvendig og flott!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Granca skrev (5 minutter siden):

Det er jo bare for å kunne blokkere irritasjonsmomenter og spammere etc, som på facebook. Alltid noen som driver og provoserer, maser, prøver å kommunisere med folk som ikke liker dem, skriver bare piss, eller bare prøver å sabotere trådene. Deilig å kunne slippe å se aktiviteten til disse. Ignoreringsfunksjonen er derfor nødvendig og flott!

Som en i Syden som fikk stengt of topic tråden på vgd

Lenke til kommentar
Granca skrev (15 minutter siden):

Ingen tvil om at debattklimaet blir betydelig bedre når man kan blokkere ut personer som åpenbart er ute etter å provosere, kopiere innlegg, spamme og generelt skrive piss. Sånn sett er dette et forum som leverer meget solid med slike funksjoner. Jeg har allerede brukt den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
lsklars skrev (2 minutter siden):

Ingen tvil om at debattklimaet blir betydelig bedre når man kan blokkere ut personer som åpenbart er ute etter å provosere, kopiere innlegg, spamme og generelt skrive piss. Sånn sett er dette et forum som leverer meget solid med slike funksjoner. Jeg har allerede brukt den. 

Sånn dere gjorde når Vg stengte of topic tråden..

Snakk om å møte seg selv i døra 

Lenke til kommentar

Art-Vandelay skrev (15 minutter siden):

Spørre litt anderledes. 

Tror dere diskusjon blir bra når masse av brukerne har blokkert hverandre ? Det tror ikke jeg

Å ignorere brukere kan man gjøre uansett om det ligger inne som en teknisk funksjon eller ikke. Fjerner man funksjonen kan folk like enkelt ignorere andre. Så, tja, men folk må også få bestemme selv hvem de vil diskutere med.

Har så vidt jeg vet vært helt uproblematisk å ha det inne som en teknisk funksjon.

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
aklla skrev (7 minutter siden):

Å ignorere brukere kan man gjøre uansett om det ligger inne som en teknisk funksjon eller ikke. Fjerner man funksjonen kan folk like enkelt ignorere andre. Så, tja, men folk må også få bestemme selv hvem de vil diskutere med.

Har så vidt jeg vet vært helt uproblematisk å ha det inne som en teknisk funksjon.

Dere styrer, vi bare spør vi.

Og bra dere svarer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...