Stormoen33 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Litt mer aktivitet her nå enn de siste netter? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 3 minutes ago, Granca said: 3 mer eller mindre skrikerunger hengende i samuraidrakten hele dagen gjør noe med humøret... Smokk og Teletubbies på repeat, så er mye løst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 God natt folkens, hva skjer? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Hvordan gikk det med dere på fredag den 13.? Her må jeg slite med det en halvtime til. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Du kunne kanskje fått noen endorsment- deals da? Som hadde gjort studietiden litt lettere? Ja, men samtidig lever jeg ganske ålreit til å være student. Hyggelig at det er ganske lett å kombinere jobb og studier om man er litt strukturert. Blir dog ikke så mye jobbing fremover, men da får man gjort mye skolearbeid forhåpentligvis. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): God natt folkens, hva skjer? Står og ser ut fra leiligheten. Uvirkelig stille ute. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 (endret) Granca skrev (1 minutt siden): Hvordan gikk det med dere på fredag den 13.? Her må jeg slite med det en halvtime til. Har ikke vært noe uvanlig her. Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Står og ser ut fra leiligheten. Uvirkelig stille ute. Ja, det er tøffe tider.. Er selv litt redd for at jeg har blitt smittet. Endret 13. mars 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 4 minutes ago, NNightwish said: Hvordan er det mulig å være så sprø?https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/XgA3Jr/bergensbanen-stoppa-paa-dale-grunna-koronamistanke?utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1584141233 Har jo en smarting her også. https://www.dagbladet.no/nyheter/mann-pagrepet-etter-a-ha-pustet-togpassasjerer-i-ansiktet/72247398 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): God natt folkens, hva skjer? Nothin' but the rent man! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nothin' but the rent man! The rent is fine man! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Har ikke vært noe uvanlig her. Dette med fredag den 13. kan jo bare være overtro også. Men lite sannsynlig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Har ikke vært noe uvanlig her. Ja, det er tøffe tider.. Er selv litt redd for at jeg har blitt smittet. Såpass ja. Sikkert greit å få sjekket ut. Man blir jo litt sprø og balanserer på grensen av å være hypokonder i disse tider. Jeg krysser fingrene for at det går deg vel og at du ikke er smittet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 NNightwish skrev (7 minutter siden): Hvordan er det mulig å være så sprø?https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/XgA3Jr/bergensbanen-stoppa-paa-dale-grunna-koronamistanke?utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1584141233 Hvordan er det mulig å være så idiot bør du heller si. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 Som grunnlegger erklærer jeg herved denne tråden for en coronafri sone. Her kan vi ta på hverandre så mye vi lyster ??? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Såpass ja. Sikkert greit å få sjekket ut. Man blir jo litt sprø og balanserer på grensen av å være hypokonder i disse tider. Jeg krysser fingrene for at det går deg vel og at du ikke er smittet. Har tenkt å føle på det i 5 dager.. Om ikke jeg føler meg dårlig etter 5 dager så tror jeg at jeg er safe da det pleier å gi symptomer innen den tid.. Var på en buss med folk som drev å hostet og nyste.. SirOwen skrev (Akkurat nå): Som grunnlegger erklærer jeg herved denne tråden for en coronafri sone. Her kan vi ta på hverandre så mye vi lyster ??? Fjo! Endret 13. mars 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Har tenkt å føle på det i 5 dager.. Om ikke jeg føler meg dårlig etter 5 dager så tror jeg at jeg er safe da det pleier å gi symptomer innen den tid.. Var på en buss med folk som drev å hostet og nyste.. Jeg har fått helt noia for det. Man kan jo takke seg selv når man leser her inne, på VGD og i diverse nettaviser. I går gikk jeg til og fra jobb. Tar cirka to timer. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Omnia vincit amor skrev (4 minutter siden): Hvordan er det mulig å være så idiot bør du heller si. Mange ord som kan brukes her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jeg har fått helt noia for det. Man kan jo takke seg selv når man leser her inne, på VGD og i diverse nettaviser. I går gikk jeg til og fra jobb. Tar cirka to timer. Oi, det tror jeg er å overdrive litt. Du er i en ung alder, du skal ikke bekymre det for mye. I verste fall så blir du hjemme i 14 dager.. Det er selvsagt mulig å bli ekstra syk, men da skal du hat et temmelig dårlig immunforsvar. Er ingen vits å lese for mye i aviser, og unngå tråder her på forumet etter min mening. Det er mye skremselspropaganda ute å går, og folk overreagerer ganske. Men skulle du bli syk og føler deg såpass dårlig at du føler for det så ringer du ambulanse. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): I går gikk jeg til og fra jobb. Tar cirka to timer. Flotters! Singel kommer i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg