Stormoen33 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det ble virkelig en ulykkesdag for bloggen i går. Bare to besøkende. Det er ikke bra. Tenk hvor mange besøkende du kunne hatt om alle visste hvor bloggen din var ...? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 2 minutes ago, Yiddo10 said: Det ble virkelig en ulykkesdag for bloggen i går. Bare to besøkende. Det er ikke bra. Hvis du vil ha lesere til en blogg, må du jo reklamere for den. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Slutt å plage Moen. Hans tålmodighet er allerede på det bristepunkt. Skjønner ham godt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Fly på vei fra Gran Canaria til Trondheim. Måtte omdirigeres til Oslo på grunn av mistanke om Corona-smittet passasjer. Jeg sier ikke mer. https://www.dagbladet.no/nyheter/fly-matte-omdirigeres-til-oslo/72247959 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Tenk hvor mange besøkende du kunne hatt om alle visste hvor bloggen din var ...? Du sier noe der. Men det har vært mindre pågang enn vanlig når jeg har lagt ut poster i det siste. Folk har ikke tid til annet enn krisen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hvis du vil ha lesere til en blogg, må du jo reklamere for den. Ja, jeg reklamerer på Twitter, Facebook og LinkedIn som regel. Dessverre er det litt mindre pågang nå. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Fly på vei fra Gran Canaria til Trondheim. Måtte omdirigeres til Oslo på grunn av mistanke om Corona-smittet passasjer. Jeg sier ikke mer. https://www.dagbladet.no/nyheter/fly-matte-omdirigeres-til-oslo/72247959 Kompisen som var på besøk var seff på det fly. Musegreia nedover. Han har flyt! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Hva er det flotte med helg? Jo, drikke kaffe like etter midnatt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 Just now, Yiddo10 said: Ja, jeg reklamerer på Twitter, Facebook og LinkedIn som regel. Dessverre er det litt mindre pågang nå. Her inne fjerner du jo bare link etter få sekunder. Kanskje du har prestasjonsangst? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 3 minutes ago, Granca said: Hans tålmodighet er allerede på det bristepunkt. Skjønner ham godt. Vennligst utdyp. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Hva vet jeg om Casa også kan være et fransk ord. Jeg snakker hverken fransk eller spansk, men det hjelper selvfølgelig å kjenne til serien, noe jeg ikke gjør. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Her inne fjerner du jo bare link etter få sekunder. Kanskje du har prestasjonsangst? Du sier noe der. Jeg er av den sjenerte typen. Egentlig er jo bloggen et ypperlig virkemiddel til å bli kjendis. Spesielt i disse tider. Spørsmålet er om man bør utnytte krisen på en så kynisk måte. Samtidig stiller jeg meg selv spørsmålet om jeg ønsker å bli kjent på grunn av en blogg. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Du sier noe der. Men det har vært mindre pågang enn vanlig når jeg har lagt ut poster i det siste. Folk har ikke tid til annet enn krisen Vi vet alle hvem som hadde hatt tid ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Vennligst utdyp. 3 mer eller mindre skrikerunger hengende i samuraidrakten hele dagen gjør noe med humøret... Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Hvordan er det mulig å være så sprø?https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/XgA3Jr/bergensbanen-stoppa-paa-dale-grunna-koronamistanke?utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1584141233 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Vi vet alle hvem som hadde hatt tid ... Hahaha? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Samtidig stiller jeg meg selv spørsmålet om jeg ønsker å bli kjent på grunn av en blogg. Du kunne kanskje fått noen endorsment- deals da? Som hadde gjort studietiden litt lettere? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 2 minutes ago, Yiddo10 said: Samtidig stiller jeg meg selv spørsmålet om jeg ønsker å bli kjent på grunn av en blogg. Høres ut som noe Ari Behn kunne ha sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg