Korgutt Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bu hu, dere stikker? Stikker? Hva slags tullprat er det da? Lenke til kommentar
Spenstig Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tyttebærtryne skrev (24 minutter siden): Litt slitsomt å være julenisse for flere familier, eller går det greit? Det er veldig godt, ihvertfall når man tar betalt i natura etterskuddsvis, man slipper å tenke på å bruke penger på kontaktapper i noen måneder.. En ren vinn-vinn-situasjon. På selve julaften kan det være litt kjipt for ungene i de siste familiene man er innom, for da begynner man å bli rimelig skeiv i gangen etter altfor mye aquevit, så jeg passer på å ta de styggeste/feiteste damene til slutt, i tilfelle de skulle klage på at jeg var for full når jeg var der. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 BrorneDin skrev (Akkurat nå): Jeg rakk det heldigvis. En enorm glede å få gjort det. Rakk du å ta screenshot av innlegget før det forsvant igjen! Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Just now, Deila said: Denne siden fungerer ikke Vær forsiktig med hva du skriver. Kanskje samme regler her som på et annet sted. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Korgutt skrev (Akkurat nå): Rakk du å ta screenshot av innlegget før det forsvant igjen! Nei, så kjapp var jeg dessverre ikke, men fikk med meg ett innlegg fra Lars og to fra Deila. Selvsagt med enorm kvalitet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Spenstig skrev (2 minutter siden): Det er veldig godt, ihvertfall når man tar betalt i natura etterskuddsvis, man slipper å tenke på å bruke penger på kontaktapper i noen måneder.. En ren vinn-vinn-situasjon. På selve julaften kan det være litt kjipt for ungene i de siste familiene man er innom, for da begynner man å bli rimelig skeiv i gangen etter altfor mye aquevit, så jeg passer på å ta de styggeste/feiteste damene til slutt, i tilfelle de skulle klage på at jeg var for full når jeg var der. Spenstig, det skal sies. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 TitanSable skrev (1 minutt siden): Vær forsiktig med hva du skriver. Kanskje samme regler her som på et annet sted. Det kjente jeg at jeg ikke bryr meg så mye om. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 BrorneDin skrev (Akkurat nå): Nei, så kjapp var jeg dessverre ikke, men fikk med meg ett innlegg fra Lars og to fra Deila. Selvsagt med enorm kvalitet. Så flott da. Men trodde du var kjapp på avtrekkeren jeg. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Pryyyyyyyyypeeh Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 1 minute ago, Deila said: Det kjente jeg at jeg ikke bryr meg så mye om. Sjokkerende avsløring! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Elgen. skrev (Akkurat nå): Daieparty her! Jøsses. Ohlalah klasker tennis også? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tenner lys for Ale og Meep. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Forresten, litt usikker på om Ale er utestengt her? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Tenner lys for Ale og Meep. Ale er her Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Hanner YNWA Franner! Uvirkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg