startelver Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Da er det søndag, det blåser, regner og er 16 grader. Får logge meg inn "over there." Vi snakkes. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Mandag morgen og idag skal det kjøres rundt 50 mil. Håper på godt kjørevær. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Korgutt skrev (6 timer siden): Mandag morgen og idag skal det kjøres rundt 50 mil. Håper på godt kjørevær. ................ og ingen prikker. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Tyttebærtryne skrev (4 timer siden): ................ og ingen prikker. Ikke så mye som en halv prikk engang. Er på vei nordvestover mot Sunnmøre. Stopp på Dombås nå. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 Lite aktivitet her inne? Har hørt på musikk i ett par timer nå. Visste dere at Dum Dum Boys har utgitt en ny singel? Ellers har jeg planer om å forhåndsstemme i dag. For første gang. Lenke til kommentar
mwy Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) tsetsefluen skrev (1 time siden): Lite aktivitet her inne? Har hørt på musikk i ett par timer nå. Visste dere at Dum Dum Boys har utgitt en ny singel? Ellers har jeg planer om å forhåndsstemme i dag. For første gang. Jeg har heller aldri stemt ved et stortingsvalg. Men i år ble jeg norsk statsborger på 3 måneder, uvanlig fort. Pga Brexit. Akkurat som jeg forutsa for lenge siden kommer miljøvern til å være dem viktigste saken i mange år framover. Da må man dessverre snakke med både russere og kinesere, og alle andre ufyselige folk i midtøsten. Så får man krangle når krisen er over. Jeg mener man må 1. lage en ordning hvor FN kjøper patenter fra selskap i en global helsekrise og lar alle produsere det som trengs. 2. Man må begynne å plante svære mengder med Panderosa Pine og andre trær som tåler skogbrann godt. 3. Man må la all miljøvennlig teknologi være open source, ihvertfall en del. Endret 10. august 2021 av mwy Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 Miljøvennlig er viktig ja. Derfor har jeg planer om å skifte parti. Ellers har jeg stemt før, men ikke på forhånd Lenke til kommentar
startelver Skrevet 11. august 2021 Del Skrevet 11. august 2021 Jau jau jau , nå er det snart jul. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Kommer ikke inn "på den andre siden" "Dette nettstedet er ikke tilgjengelig Hva skjer?" Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Godt vi har backup, selv om det er jalla her. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Vi har nok overbelastet en eller annen server med tempoet vi holder. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 ElSutrekuk skrev (1 time siden): Vi har nok overbelastet en eller annen server med tempoet vi holder. Må være en ordentlig RÆVVA server da, hvis den ikke tåler littegrann aktivitet. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Ikke noe aktivitet på den andre siden dessverre. Men her inne da? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Lite liv her inne. Hører på avdøde Nanci Griffith. Hun spiller en blanding av folk, pop og countrymusikk. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Denne tråden er vel omtrent like død, som resten av VGD-forumet? 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 (endret) Folk gidder vel ikke søppelopplegget til Schibsted lenger. Nå har de funnet sin egen lekegrind, uten maktkåte admins. Aktiviteten der er vel større enn hos både diskusjon og vgd til sammen. Det er bare å gratulere Schibsted med en meget vellykket oppdatering av VGD, som har skapt en seriøs konkurrent til både diskusjon.no og vgd.no. For et sjakktrekk Endret 16. august 2021 av ElSutrekuk 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. august 2021 Forfatter Del Skrevet 16. august 2021 4 hours ago, ElSutrekuk said: Det Ey, er du granca? 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Ey, er du granca? 🤢🤮 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Like tomt her som i hodet til en doper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg