Stormoen33 Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Dere var for frimodige? Wild guess. Kanskje Ljot var, men jeg fikk et selvstendig innlegg slettet der jeg skrev at jeg ikke skjønte hvorfor man tviholder på brukere som spør om en vei til det andre forumet, ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Kanskje Ljot var, men jeg fikk et selvstendig innlegg slettet der jeg skrev at jeg ikke skjønte hvorfor man tviholder på brukere som spør om en vei til det andre forumet, ikke noe mer enn det. Shady? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Shady? En peker, men det var ikke det innlegget jeg siterte, så kan det virke som at man sletter utifra hevngjerrighet, høres utrolig ut, men det var ingen grunn til at de to innleggene burde slettes. Lenke til kommentar
Ljot Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 1 minute ago, Stormoen33 said: Kanskje Ljot var, men jeg fikk et selvstendig innlegg slettet der jeg skrev at jeg ikke skjønte hvorfor man tviholder på brukere som spør om en vei til det andre forumet, ikke noe mer enn det. Jeg hadde nok tatt litt for mye tran sett fra den mørke sidens perspektiv. Men da får de heller slette meg og eventuelt blokke meg. Tapet er i tilfelle ikke størst i grevlinghiet. Der nede har vi uansett æren i behold. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Det absolutt eneste fornuftige vg kan gjøre med hensyn til vgd, er jo å reversere hele prosessen. Kan nok redde noe av stumpene. Men dette skjer jo ikke. Heller fortsette mot Amerika med et skip som har fått lekkasje allerede 100 meter fra havna, enn å returnere og fixe båten. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): de to innleggene burde slettes. Her eller på VGD? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 MrPets skrev (3 minutter siden): Her eller på VGD? Her. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2021 6 minutes ago, Stormoen33 said: Her. You've got mail. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Stormoen33 skrev (39 minutter siden): Hvor diskuteres det? I`m lost. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hvor diskuteres det? I`m lost. Like lost som deg av hvorfor sensuren slo inn her. Dette vil vi nok aldri få vite, siden man ikke diskuterer ubehageligheter når moderatorer har begått feil. Lenke til kommentar
E.T. Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Sir Ale skrev (5 timer siden): Så det er her festen er. Den vet jeg ikke hvor er. 🙂 Jeg har drukket 3 Hansa, og har skrevet om på teksten til en så tidligere kjent norsk låt med Beranek. Jeg gikk en tur til doktor`n og fikk meg et stikk. Etter noen få uker fikk jeg enda et stikk. Da jeg så kom tilbake for å få nr.3, da fikk jeg av doktor`n klar beskjed. Tralla lall la la, tralla lall la la. ..... P. S. Litt "tulleball" må det være lov til, i disse alvorlige Korona tider. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Poenget er jo at det ikke går an å diskutere på den måten vi ønsker på nye VGD, så jeg er enig med deg, de må bare fortsette med prosjektet sitt, men tror det må reklameres endel. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Vi koser oss i natt. I morgen skal det regne, kommer med en oppdatering fra Yr etterhvert. Har alltid radaren klar. Ellers er det også festlig å følge med på Sommerskuta - minutt for minutt. Har vært i Shetland, likte det jeg så. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Golf og bærplukking. Fylt opp med blåbær, hvit rips og villbring foreløpig. Mer venter. Og satt likør på to typer kirsebær. En svart og en rød. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Granca skrev (45 minutter siden): Golf og bærplukking. Fylt opp med blåbær, hvit rips og villbring foreløpig. Mer venter. Og satt likør på to typer kirsebær. En svart og en rød. Nice. 1 Lenke til kommentar
Daniel Olsen Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 (endret) Vil ikke ødelegge flyten i den aktuelle tråden, poster i stedet skrytet her. Fantastisk nerdete, her løper man igjennom måned etter måned fra 1492, har kost meg i hele kveld, diggediggedigg: Endret 2. august 2021 av Daniel Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg