Elgen. Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Frank.N.Steen skrev (22 minutter siden): De har i allefall fått i gang en noenlunde fungerende søkefunksjon, og det er hvert fall et stort steg i riktig retning, ettersom den tidligere søkefunksjonen deres, så og si aldri ville samarbeide, og måtte litt for ofte ty til google, som gjorde jobben langt mer effektivt. Men selv der var det jo enkelte (særlig de flotte 1001 album trådene til Cressida) innlegg/tråder, som så og si aldri var å spore opp, uansett hvor mye innsats en la ned i å finne dem igjen. Nei, vil nok følge med utover, og heller se an og teste litt ut her og der, men inntil man er skikkelig overbevist, så er nok Diskusjon mer enn greit nok for meg. Jeg fant ikke igjen 80-tallstråden din der inne, ville bare teste litt for å se hvordan man navigerer Fant ikke tråden på profilen din heller -det er jo helt tragisk Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Elgen. skrev (1 minutt siden): Jeg fant ikke igjen 80-tallstråden din der inne, ville bare teste litt for å se hvordan man navigerer Fant ikke tråden på profilen din heller -det er jo helt tragisk Ja, jeg brant meg på den det første forsøket, men glemte jo helt at man hadde den tråden liggende under åttitallstråden, og ikke 80-tallstråden. Prøvde å søke på "åttitalls", og da kom den raskt opp, i hop med flere lignende navnebrødre i musikkforumet/filmforumet og tv-forumet. 1 Lenke til kommentar
startelver Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeg får fortsatt feilmelding "siden er ikke funnet" når jeg logger meg inn. @gavekort kan du se på det? Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 startelver skrev (22 minutter siden): Jeg får fortsatt feilmelding "siden er ikke funnet" når jeg logger meg inn. @gavekort kan du se på det? Bor du fortsatt i hundehuset til naboen? 1 Lenke til kommentar
Ljot Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 8 hours ago, Frank.N.Steen said: Nei, vil nok følge med utover, og heller se an og teste litt ut her og der, men inntil man er skikkelig overbevist, så er nok Diskusjon mer enn greit nok for meg. Det tredje alternativet hvis navn etter sigende ikke kan nevnes ser riktig så bra ut. Som VGD med old school layout og friordveksling. Jeg kommer til å være der. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeg har liten tro på at det finnes ondsinnede ender. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Er det bilde av grevlingen din i hagen du har der, Ljot? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Kentinho skrev (3 minutter siden): Det er vel en skunk. Sorry Mac. Bom. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Sorry Mac. Bom. Jobber du i PETA? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 (endret) Kentinho skrev (7 minutter siden): Det er vel en skunk. Nei, det er en grevling, Kent. Skunk eller stinkdyr ser slik ut. Endret 22. juli 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Nå ble jeg bare enda mer overbevist om at det er en skunk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Kentinho skrev (3 minutter siden): Nå ble jeg bare enda mer overbevist om at det er en skunk. Det er en grevling Ljot har som profilbilde. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Sykt om Ljot har en skunk som kjæledyr. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Kentinho skrev (3 minutter siden): Sykt om Ljot har en skunk som kjæledyr. Jahh, hehe. Grevling Kent, grevling. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeg har en dressert fettoter som kjæledyr. Fikk den av Basse. 1 Lenke til kommentar
Ljot Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 7 hours ago, Stormoen33 said: Er det bilde av grevlingen din i hagen du har der, Ljot? Det er en av oss. Her er resten av slekta. Ganske ustabil gjeng. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg