Granca Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 TitanSable skrev (3 minutter siden): Helt klart merkelig. Snakk om å mobbe sofavelgere. Jepp. Men det er jo en måte å få disse tjukkasene ut av sofaen på. Og litt mosjon er alltid bra. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 2 minutes ago, Granca said: Jepp. Men det er jo en måte å få disse tjukkasene ut av sofaen på. Og litt mosjon er alltid bra. Det er jo sant. Fungerer helt til de innfører elektronisk stemmegivning. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 TitanSable skrev (3 minutter siden): Det er jo sant. Fungerer helt til de innfører elektronisk stemmegivning. Ja. Da er det ingenting som kan redde disse fra skral helse og tidlig død. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 En av tidenes deiligste og frekkeste scoringer. I kveld, altså. Isvann i årene... Beklage kvaliteten, eg va dridas då eg filma Lenke til kommentar
startelver Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Hei alle sammen , her var det liv! Ventet 28 grader i dag her i Kr.sand. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2021 Fint her også. Lunsj på jobben. Toast med Nugatti. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Er du aldri på jobb i Tromsø og omegn? Lenke til kommentar
E.T. Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Ljot skrev (23 timer siden): Man vet det vil ende ille men følger med, drevet av morbid fascinasjon. I morgen er det 22.juli. En dag, hvor ingen kommer utenom medias påminnelse, om hva som hendte for 10 år siden. En forferdelig og uventet hendelse! Trist er det, om påminnelsen av denne grusomheten, på noen som helst måte blir utnyttet politisk. Lenke til kommentar
Ljot Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 @E.T. det går over min forstand at du klarer å lese en 22/7-referanse ut av min morbide fascinasjon for VGD’s langsomme og selvpåførte dødsleie. 1 Lenke til kommentar
E.T. Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Ljot skrev (35 minutter siden): @E.T. det går over min forstand at du klarer å lese en 22/7-referanse ut av min morbide fascinasjon for VGD’s langsomme og selvpåførte dødsleie. Beklager Ljot. Jeg er 120 år, og takler ikke å være for lenge ute i sol-varmen. Da var det nok et annet innlegg her, som fanget min interesse. Lenke til kommentar
E.T. Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Nightwish. skrev (På 18.7.2021 den 12.27): Da er jeg nettopp ferdig med å svabre dekket på Statsraad Lemkuk. Dette er en del av samfunnsstraffen etter at jeg fyllekjørte med rattkjelke i vinter. Dere kan se meg på dekket i stripete fangedrakt. Nettopp forlatt Værøy og sendingen kan sees på NRK2. I dag hadde de dåp om bord, ved passering av polarsirkelen. Her gikk det tydeligvis sømmelig for seg. Men her manglet det både draug-kostymer m.m.m. Fint intervju Pulk hadde, med denne øy-eneboer-damen. 🙂 Lenke til kommentar
Ljot Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 44 minutes ago, E.T. said: Jeg er 120 år, Det en respektabel alder som unnskylder mye. Hvordan er gikten? 3 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 SirOwen™ skrev (12 timer siden): Toast med Nugatti. Ta deg sammen. Makan! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2021 6 hours ago, Tyttebærtryne said: Ta deg sammen. Makan! Vær stille, jeg prøver å sove på jobben. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Ventet 28 grader i dag på det blide sørland. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 VGD har åpnet igjen. Ikke de store forandringene. Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Kentinho skrev (50 minutter siden): VGD har åpnet igjen. Ikke de store forandringene. Veldig entusiastisk han ene der som "tilfeldig" fant forumet rett etter de har åpnet etter flere dagers nedstengning. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Kentinho skrev (2 timer siden): VGD har åpnet igjen. Ikke de store forandringene. De har i allefall fått i gang en noenlunde fungerende søkefunksjon, og det er hvert fall et stort steg i riktig retning, ettersom den tidligere søkefunksjonen deres, så og si aldri ville samarbeide, og måtte litt for ofte ty til google, som gjorde jobben langt mer effektivt. Men selv der var det jo enkelte (særlig de flotte 1001 album trådene til Cressida) innlegg/tråder, som så og si aldri var å spore opp, uansett hvor mye innsats en la ned i å finne dem igjen. Nei, vil nok følge med utover, og heller se an og teste litt ut her og der, men inntil man er skikkelig overbevist, så er nok Diskusjon mer enn greit nok for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg