Dask meg med en pakke salami Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Lars med meget kloke ord. Takk. Tror det er viktig å ta innover seg hvordan en opptrer på nett. Nettetikette er viktig. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Takk. Tror det er viktig å ta innover seg hvordan en opptrer på nett. Nettetikette er viktig. Jepp, godt man har folk som oss som kan lede folk inn på den rette vei. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 lsklars skrev (1 time siden): Du bør heller ta hintet, når alle er uenige og opplever det du skriver som ren spam og trolling. Du har jo selv bekreftet at du er et nettroll i VG+ sin artikkel fra 2012, samt at det finnes flere (dessverre fæle) saker av deg ute på nettavisene/blogg etc. Når du går ut som offentlig person må du tåle at det snakkes om deg. Du har selv bekreftet identiteten din gjennom NRK og Trygdekontoret x-antall ganger på VGD. Du er samtidig kastet ut av Klanen sitt forum. Kastet ut av dine egne. Tygg litt på den. Da er du ikke mye velkommen. Du er heller ikke ønsket i klubbtråden til VIF i VGD. Bør det ikke gå opp et lys? Kanskje forandre din egen holdning på nett, bare et tips. Så kanskje du kommer bedre overens med andre, både med- og motsupportere. Innerst inne tror jeg du er en hyggelig kar. Men du bommer grovt på nett. Og det er synd. Du er flink til å lyve, det skal du ha for.. Jeg er hver uke å diskuterer på VPN forumet , så slutt å spre løgner.. Ikke ønska på klubbtråden på vgd..! HVEM bestemmer om jeg er ønska eller ikke der..? Oalo1913, eller busemannen.?.Viser jo igjen hvor infantil barnslig du er, som skal provosere KONSTANT, HVER UKE, HVER DAG..heldigvis sletta Vg mod provoseringsforsøket ditt i sted, som de heldigvis gjør ofte.. Du og spursen , granka bla er de største Netttrollene i Norge, det er det INGEN tvil om.. Hvor gamle er dere egentlig? 12 ? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 lsklars skrev (31 minutter siden): Takk. Tror det er viktig å ta innover seg hvordan en opptrer på nett. Nettetikette er viktig. Detter er noe du bør tenke på, siden du nå har fått x antall tråder stengt eller sletta.., senest i går kveld.. Må være pinlig for deg tenker jeg.. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Du bekrefter jo bare nettrollinga di.. Herlig underholdning Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Vanskelig å være uenig med Stormoen her. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Haha, tafsemester. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Justice 96 skrev (15 timer siden): HYYYL skrev (15 timer siden): ignorering Helt klart eneste medisin som funker. Du glemte dette og svarte han nettopp (tennisalbue). Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 TylerDurden4 skrev (23 timer siden): Kan bli snøblind hvis man ser på han i midten for lenge Hahahahahaha! Det heter selvsagt ''Hanner i midten''. Den regelen gjelder jo alltid når ordet ''snøblind'' er blant de tre første ordene i en setning. For en gedigen tabbe! Barnelærdom, Yidz... Jeg må le! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) HYYYL skrev (3 timer siden): Du glemte dette og svarte han nettopp (tennisalbue). De er en meget oppvakt kvinne. Men jeg tror ikke jeg brukte svarknappen ? Endret 10. mars 2020 av Justice 96 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Justice 96 skrev (2 minutter siden): jeg tror ikke jeg brukte svarknappen Tror ikke du gjorde det men du ga han oppmerksomhet med å svare på spørsmålet hans. Selvsagt ditt valg hva du gjør Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg har vært i Rampelyset her i dag. Uvisst hvorfor. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Da skal man ut og meske seg. Lover å legge ut bilde av maten her til vurdering. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Granca skrev (1 time siden): Da skal man ut og meske seg. Lover å legge ut bilde av maten her til vurdering. Namitetskalaen vil bli brukt 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2020 GOD MORGEN, PEEPS Lenke til kommentar
HP_Pennypacker Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 lsklars skrev (9 timer siden): Takk. Tror det er viktig å ta innover seg hvordan en opptrer på nett. Nettetikette er viktig. Hvem kan jeg stole på her? 1 Lenke til kommentar
HP_Pennypacker Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 HP_Pennypacker skrev (Akkurat nå): Hvem kan jeg stole på her? Finner dette litt fremmed og sremmende. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 HP_Pennypacker skrev (1 minutt siden): Hvem kan jeg stole på her? Eg e Gud. Lenke til kommentar
HP_Pennypacker Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg e Gud. Er du en cheap jew? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg