SirJames™ Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 10 minutes ago, Frank.N.Steen said: men noen ting er verdt å vente på, og håper altså denne vil være av den type underholdning. Det er den. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Sitter naken sammen med en kompis og ser på at United dessverre vant. Ikke så lenge til det braker løs i den norske elitseserie. Vurderer at oppe litt Popcorn til det. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Sir Ale skrev (4 minutter siden): Tar det i filmanmeldelsetråden etterpå. Den er grei. Spent på hva dommen din blir, og ikke bare når det gjelder Gattaca, men også Rettferdighetens Ryttere. Mulig jeg får laste/streame den ned, for har ikke lyst å vente til langt ut i høst, for å se den, men klarer vel å holde meg litt til. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Sjokolade SKAL ligge i kjøleskapet, mister. En thread-klassiker dette Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 HYYYL skrev (1 minutt siden): Putter de i skålen. Rutinert å putte dem tilbake dit, ja. Regner med det blir noen kilo i sesongen. Har foreldrene dine frukt i hagen? Jeg har tilgang på herlige plommer, men det er litt tidlig enda. Dette er sorten Victoria, de aller beste. Men sent modne. Husk å plukke dem som har ''fregner''(i butikken). De andre kan være litt vasne.. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 Just now, HYYYL said: Hvor stor skjerm har den? 13,3. Men når man har den på fanget er størrelsen tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Rensenbrink82 skrev (5 minutter siden): Vi må ordne en klubbtråd iallfall👍 U fix? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Derby-United glemte jeg helt. Sånn kan det gå når man mekker og styrer med mat. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 BrorneDin skrev (Akkurat nå): Sitter naken sammen med en kompis og ser på at United Dette sprenger ikke noen skala i det hele tatt Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Rutinert å putte dem tilbake dit, ja. Regner med det blir noen kilo i sesongen. Har foreldrene dine frukt i hagen? Jeg har tilgang på herlige plommer, men det er litt tidlig enda. Dette er sorten Victoria, de aller beste. Men sent modne. Husk å plukke dem som har ''fregner''(i butikken). De andre kan være litt vasne.. Ingen frukt i hagen her, må nok kjøpe de. Foreldrene mine har ripsbær, stikkelsbær og solbær, ingen frukttrær. Ja det blir noen kilo moreller og jordbær. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 2 minutes ago, BrorneDin said: Sitter naken sammen med en kompis Bilder i hodet jeg trolig ikke blir kvitt på en stund. Lenke til kommentar
Rensenbrink82 Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Granca skrev (1 minutt siden): U fix? Kan jeg godt 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Elgen. skrev (2 minutter siden): Dette sprenger ikke noen skala i det hele tatt Alle nattkjolene henger dessverre til tørk. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Granca skrev (1 time siden): En UNDERLIG serie. Datt av etter noen ep. Samme her! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Rensenbrink82 skrev (Akkurat nå): Kan jeg godt Kjører du litt historie, a la Strange Quark? Ellers kan man redigere så lenge man vil. En av fordelene her inne. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Herlig musikk i Fredrikstad 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Bilder i hodet jeg trolig ikke blir kvitt på en stund. Tenker implisitt Brudeferden i Hardanger. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 4 minutes ago, Frank.N.Steen said: Mulig jeg får laste/streame den ned, for har ikke lyst å vente til langt ut i høst, for å se den, men klarer vel å holde meg litt til. Den kan streames på Viaplay.dk for 49 kr. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 SirOwen™ skrev (3 minutter siden): 13,3. Men når man har den på fanget er størrelsen tilstrekkelig. Det er en av tingene som er dumt med Mac, små skjermer. Har 17 på min Dell. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 HYYYL skrev (Akkurat nå): Har 17 på min Dell. Det er ikke en bærbar pc, snarere slepbar. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg