Fart-Prympilay Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (14 minutter siden): jeg noterer aldri !Nice try! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 startelver skrev (5 minutter siden): Hva mener du med det? At du har lagt det ut selv. Vær litt mer forsiktig. Just saying. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Fawk Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Daniel Olsen skrev (Akkurat nå): Kjenner ikke Frank, om det er meg du sikter til OK! Takker og bukker for Deres avkreftelse! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Fart-Prympilay skrev (2 minutter siden): !Nice try! Er du edru i kveld, Pilt? Eller har du sniffet litt på en OS-kork? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (2 minutter siden): Tror det hadde vært en veldig kort møte Du og Lars tar helt feil. Det ville blitt et langt møte, og vi ville begge gått derfra som bedre mennesker ............ og pissetrengte. Lenke til kommentar
kytec Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 4 minutes ago, Frank.N.Steen said: Nei, Metro matchet ikke helt 48 Hrs. Er det i det hele tatt noe Murphy har gjort som når 48h til anklene? Skulle gjerne sitert favoritt-replikken min, men da er det vel på hodet og ræva ut av forumet.... 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sniffet litt på en OS-kork…! Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (1 minutt siden): Er du edru i kveld Ja og/eller nei er min (korte) kommentar til dette. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) kytec skrev (4 minutter siden): Er det i det hele tatt noe Murphy har gjort som når 48h til anklene? Nei, tviler på det, men han hadde jo også disse stand-up filmene sine, som bød på mye herlig humor, men Beverly Hills Cop (den første), Trading Places og Coming to America var vel Murphys absolutte storhetstid, som entertainer, skuespiller og han hadde vel også en hit over i Amerika, med Party Girl, eller noe, i hop med Rick James. Tenker alltid på MadTV sketsjen: Endret 17. juli 2021 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Fart-Prympilay skrev (2 minutter siden): Ja og/eller nei er min (korte) kommentar til dette. Høy på kivet der altså! Flott! Jeg tar en krone-is Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 flourhouse skrev (15 minutter siden): en skive med Jarlsberg Kun det beste er godt nok! 1 Lenke til kommentar
flourhouse Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Jarlsberg ass. Sykt digg Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Fart-Prympilay skrev (7 minutter siden): Sniffet litt på en OS-kork…! Har OS på kjøla. Det hjelper? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Frank.N.Steen skrev (5 minutter siden): Tenker alltid på MadTV sketsjen Aries Spears er genial! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 flourhouse skrev (1 minutt siden): Jarlsberg ass. Sykt digg Enig, men det er enkelt å løfte det fra "hvitost" til andre sfærer. Lenke til kommentar
kytec Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 6 minutes ago, Frank.N.Steen said: men han hadde jo også disse stand-up filmene sine Ja var det raw den het, helt ok Michael Jackson fikk passet påskrevet og en oppskrift på hvor man måtte hente damene sine om man ikke ville bli ruinert i et skilsmisseoppgjør. Lenke til kommentar
flourhouse Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Enig, men det er enkelt å løfte det fra "hvitost" til andre sfærer. Dette ga sikkert mening om man er i en høyere "sfære" Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 2 minutes ago, flourhouse said: Jarlsberg ass. Sykt digg Enstemming vedtatt. Ble selvsagt med i handlekurven på Nordby. Derimot var det ingen som lenger hadde kokospinner, dvs kokosboller formet som pinner. Ikke kokosboller heller. Skandale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg