ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Må legge meg. Har som mål om å rekke ei ferje på et visst klokkeslett. God natt. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 1 minute ago, SirOwen said: Så hvis du var barn på 80-tallet, er du unnskyldt Det var jeg. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg trodde ignoreringen var på sånn cirka 99%, men det kommer vel alltids noen nye som ikke kjenner til dette her. Sånn fortsetter ballen å rulle for det er lite å bli provosert av, 1 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 4 minutes ago, Yiddo10 said: Jeg trodde ignoreringen var på sånn cirka 99%, men det kommer vel alltids noen nye som ikke kjenner til dette her. Sånn fortsetter ballen å rulle for det er lite å bli provosert av, Dersom man har stamina til å legge ut agn time etter time, døgn etter døgn så får man napp til slutt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 Just now, HYYYL said: God natt Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 6 minutes ago, Yiddo10 said: Jeg ...har skaffet deg et nytt profilbilde. You're welcome! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Justice 96 skrev (7 minutter siden): Må legge meg. Har som mål om å rekke ei ferje på et visst klokkeslett. God natt. Sees på Retiro da. ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): God natt God Natt HYYYL! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 TitanSable skrev (2 minutter siden): Dersom man har stamina til å legge ut agn time etter time, døgn etter døgn så får man napp til slutt. Ja, den ene av de mest "plagsomme" der inne går jo på repeat hele tiden, så jeg finner det svært lite underholdens. Mens den andre virker å bli opphisset når han får oppmerksomhet. Jeg har selv gitt denne andre mye oppmerksomhet, men mest for underholdningens skyld. Ser imidlertid ut til at det kan bli mye tid til sånt fremover om tilstandene blir som i Italia med tanke på det som herjer der nå. 1 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): ...har skaffet deg et nytt profilbilde. You're welcome! Fytti katta. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2020 2 minutes ago, TitanSable said: God natt Jeg er helt sikker på at du er tannlege. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Mens den andre virker å bli opphisset når han får oppmerksomhet.. Ja, du virker sånn.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Granca er tilbake fra kveldens appelsin -slang! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Granca er tilbake fra kveldens appelsin -slang! Utroligt! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2020 Just now, Stormoen33 said: Granca er tilbake fra kveldens appelsin -slang! Så lenge han ikke jakter appelsinhud, er alt i orden. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2020 4 hours ago, Stormoen33 said: Stekt kylling passer godt. Dette er vel ei karibisk greie så det du gjør er å steike kyllingen (filet i strimler eller skiver), ta ut og stek løk og hvitløk til den er blank, tilsett strimlet paprika mot slutten, paprika tåler ikke så mye varmebehandling. Ta ut løk og paprika og ha mango i terninger oppi stekepanna, den vil gå i oppløsning etterhvert. Når den har gjort det tilsettes kokosmelk til man er fornøyd med smaken. Tilsett litt currypulver etter smak. Du må vende og røre i mangoen så den ikke brenner seg. Salt og pepper på kyllingen når du steiker den seff. Mange år siden jeg laget dette, men var vel slik det foregikk. Det hjelper også at mangoen er godt moden. Frister å teste dette en dag. Hvor mye mango, kokosmelk og kylling ca? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Justice bekrefter i en annen tråd at han har 500 senger klare i tilfelle folk vil ha et annet sted å bo i de kommende månedene. Hyggelig tiltak mens det stormer. Kollen, russe og Kontraskjær EM-fest hos Justice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg