HYYYL Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): HYYYL har ankommet! En kort visitt. Mye styr på vgd i kveld, hårsåre folk, enkelte. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): enkelte Det er korrekt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: Var det mot Everton han sniffet krittlinja? For den relativt uskyldige humoren ble han utestengt i 4 kamper og måtte betale 350 000 kroner i bot. Er det rart det blir krig i verden når takhøyden er lavere enn på denne: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Granca er nok på appelsin-slang siden han ikke er her. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Just now, Stormoen33 said: Det er korrekt. Jeg forstår ikke fenomenet. Dersom man, i et tenkt tilfelle, misliker en tråd eller diskusjon så er vel det enkleste å holde seg unna? I hvertfall så lenge det ikke foregår stygge ting der. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): For den relativt uskyldige humoren ble han utestengt i 4 kamper og måtte betale 350 000 kroner i bot. Er det rart det blir krig i verden når takhøyden er lavere enn på denne: Nice. Pagani. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Dr. Öteker Pizzaburger, Link? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Just now, SirOwen said: Link? https://www.oetker.de/unsere-produkte/pizzaburger/pizzaburger-salami Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg synes det var relativt uskyldig humor der inne i kveld, men det er mulig det var noe jeg gikk glipp av. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Jeg forstår ikke fenomenet. Dersom man, i et tenkt tilfelle, misliker en tråd eller diskusjon så er vel det enkleste å holde seg unna? I hvertfall så lenge det ikke foregår stygge ting der. De fleste tenker jo slik, noen gjør det dessverre ikke. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Ang den "hårsåre som gjør alt han kan for å få stengt tråder. Alle burde ignorere vedkommende, ikke snakk om eller med han. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 1 minute ago, TitanSable said: Dersom man, i et tenkt tilfelle, misliker en tråd eller diskusjon så er vel det enkleste å holde seg unna? Det forutsetter to ting: 1) At man har iq høyere enn sitt eget skonr 2) At man ikke er avhengig av borrelås for å få festet skoene på beina Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 TitanSable skrev (4 minutter siden): Jeg forstår ikke fenomenet Tror man må ha livets harde skole som eneste utdanning for å skjønne det der. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Ang den "hårsåre som gjør alt han kan for å få stengt tråder. Har holdt på sånn i årevis. Stenge tråder og for å få folk kasta ut. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 2 minutes ago, SirOwen said: borrelås Øy! Jeg hadde slike sko engang på 80-tallet. (har vel ikke sett slike på flere tiår) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 3 minutes ago, TitanSable said: https://www.oetker.de/unsere-produkte/pizzaburger/pizzaburger-salami Kan ikke huske å ha sett disse, men så jo litt gode ut. En annen SKANDALE var at Hennig-Olsen fjernet en dessertis som hadde biter av gelé og hvor selve isen smakte vaniljesaus. En soleklar 10 på namitetsskalaen. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Har holdt på sånn i årevis. Stenge tråder og for å få folk kasta ut. Psykt! Eneste som kan stoppe han er total ignorering. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 1 minute ago, TitanSable said: Øy! Jeg hadde slike sko engang på 80-tallet. (har vel ikke sett slike på flere tiår) Er ganske vanlig blant barnesko også nowadays. Så hvis du var barn på 80-tallet, er du unnskyldt 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): ignorering Helt klart eneste medisin som funker. Bortsett fra den ypperlige blokkeringsfunksjonen her inne da ? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 1 minute ago, Justice 96 said: Har holdt på sånn i årevis. Stenge tråder og for å få folk kasta ut. Kanskje det er er et rop om hjelp? Nå fikk jeg nesten litt medfølelse med personen. Kanskje jeg burde starte en tråd til ære for vedkommende i morgen som han kan få lov til å klage på. (etter å ha tenkt meg om i 0.4 sekunder: ...nope!) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg