SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 4 minutes ago, dengelgen said: Manuelt ja, mangler 13-14 unike brukere! Må nok vekk fra Topic-trådene for det. TTT (ting tar tid) Kom og skryt av Liverpools ligagull i en av våre tråder, så har du 5 stjerner før du får sagt bas... eeh, jeg mener barnehage. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Dette er subtil humor fra øverste hylle. Jeg er ikke akkurat subtil men kan hvis jeg vil! Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Tror det er bedre forslag enn å hive bensin inn i MØ-tråd eller Trump-tråd Du kan jo bare angripe en tilfeldig debattant på politikk-norsk med dårlige argumenter. Da får du sikkert støtte fra en av klanene (og en vond bismak i munnen). Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 dengelgen skrev (7 minutter siden): Manuelt ja, mangler 13-14 unike brukere! Må nok vekk fra Topic-trådene for det. TTT (ting tar tid) Skriv noe negativt om meg i en United-tråd, så har du nok tomler på kort tid. Garantert ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Liverpools ligagull Jeg har vært en stille Liverpool supporter lenge. Jo de finnes men er like sjeldne som beskjedne bergensere. Var på Brann Stadion 6.mars 1997 når Fowler scoret det målet. Så jeg kan godt bidra litt i Liverpool-tråd. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Kanskje man kan få tomler fra brukere som ikke er i andre tråder dersom man skriver noe pent om hageplanter i "Hus, Hage og Oppussing"... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Fowler Var det mot Everton han sniffet krittlinja? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 1 minute ago, dengelgen said: Så jeg kan godt bidra litt i Liverpool-tråd. Sweet Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Kanskje man kan få tomler fra brukere som ikke er i andre tråder dersom man skriver noe pent om hageplanter i "Hus, Hage og Oppussing"... Her tror jeg Titan er inne på noe ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 1 minute ago, TitanSable said: Kanskje man kan få tomler fra brukere som ikke er i andre tråder dersom man skriver noe pent om hageplanter i "Hus, Hage og Oppussing"... Maks 1 tommel å hente i slike delforum. For det er ingen der. Ever. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Var det mot Everton han sniffet krittlinja? Det stemmer Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): For det er ingen der. Ever. Så sletter dem den mest besøkte tråden på forumet, ja ja ... 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 4 minutes ago, dengelgen said: like sjeldne som beskjedne bergensere. Nå kommer HYYYL og tar deg Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Utrolig mange gode forslag her! Logger av nå. God natt og sov søtt hele gjengen! Dere er noen flotte figurer! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Så sletter dem den mest besøkte tråden på forumet, ja ja ... De har vel lært av dagligvarekjedene, som fjerner de mest populære produktene. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Nå kommer HYYYL og tar deg Neida , hun er gull! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Jau, HYYYL har ankommet! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): De har vel lært av dagligvarekjedene, som fjerner de mest populære produktene. Det har du rett i, hva faen var galt med Dr. Öteker Pizzaburger, den var jo nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg