Sir Ale Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elleve mann med bein av stål runger utover stadion. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Uvirkelig aktivitet i denne tråden. 1 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elleve mann med bein av Calzone, Ale. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Uvirkelig aktivitet i denne tråden. Burde vi startet en egen thread for helgegrøftere? Kun for connoisseurer, selvsagt. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sørloth på topp for Leipzig Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 48 minutes ago, Sjølvaste said: Men så liker jeg sjokoladetrukne rosiner også, så det er nok meg det er noe galt med Det er de som ikke liker chocolate raisins det er noe galt med 😎 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Just now, startelver said: Sørloth på topp for Leipzig Treningskamp? Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Dere som har vært her en stund, hvordan kan jeg få beskjed når det kommenteres i ønskede tråder? Føler meg mer hjemme her, derav spørsmålet i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 startelver skrev (Akkurat nå): Sorry feil tråd Flott med litt feilposting og slikt, blir nostalgisk av det Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Husker jeg kjøpte berlinerboller med sjokolade inni ved en feil istedet for syltetøy. Det var surt Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sir Ale skrev (1 time siden): Det sirkulerer et bilde av penisen min (fra nakenprat) og en kalte meg sobril-junkie innpå der på discorden. Herlig underholdning. Lars lurer på hvor det ligger? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sir Ale skrev (27 minutter siden): Gjerne litt obscure av typen Heavy Sett Heavy Metal (1981) før? Slettes ikke gæren voksen-animert eventyr, med mange kjente artister, stemmer og flotte og meget yppige babes inkludert. Kom en oppfølger, mange år senere, ikke så fæl som mange skal ha det til, men originalen er en klassiker, verdt å se om du er i rette humøret. Angående tung, har du sett Eric Cantona i filmen The Overeater (2003)? Der han spiller en sykelig overvektig og ensom politimann, som bærer på en vond fortid fra barndommen. Meget velspilt og fin krim-drama, som viser at Cantona kan mer enn å sparke ball (og supportere): 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Burde vi startet en egen thread for helgegrøftere? Kun for connoisseurer, selvsagt. Få det på! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 2 minutes ago, Frank.N.Steen said: Sett Heavy Metal (1981) før? Slettes ikke gæren voksen-animert eventyr, med mange kjente artister, stemmer og flotte og meget yppige babes inkludert. Kom en oppfølger, mange år senere, ikke så fæl som mange skal ha det til, men originalen er en klassiker, verdt å se om du er i rette humøret. Angående tung, har du sett Eric Cantona i filmen The Overeater (2003)? Der han spiller en sykelig overvektig og ensom politimann, som bærer på en vond fortid fra barndommen. Meget velspilt og fin krim-drama, som viser at Cantona kan mer enn å sparke ball (og supportere): Thanks. Skal sjekke dem ut. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 25 aktive her nå Et vanvittig lurveleven! 1 Lenke til kommentar
startelver Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 4 minutes ago, Sir Ale said: Treningskamp? Ja, jeg føler meg veldig alene i den tråden, men det er vel sånn det er her. Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sir Ale skrev (17 minutter siden): Start en drøm. Mer et 140 millioners mareritt..men bra å lede over selveste raufoss da. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Saliphh skrev (6 minutter siden): Til info: jeg må være litt forsiktig her, hvis ikke risikerer jeg å bli sett på som en forræder av Discord-gjengen, og da kommer det til å renne inn med trusler, penisbilder og hva det måtte være. Au da. Så du har rotet vekk personopplysningene dine der bort altså? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 7 minutes ago, Saliphh said: penisbilder Så små bilder er det vel ikke mulig å poste? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg