Delvis Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 startelver skrev (5 minutter siden): Uansett flott at selveste Arne Scheie er her. Seriøst ? Visste ikke det jeg Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Delvis skrev (1 minutt siden): Seriøst Du kan ikke ta alt her inne så seriøst, D.Elvis Lenke til kommentar
Sjølvaste Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Urin altså. Jeg liker det jeg. Men så liker jeg sjokoladetrukne rosiner også, så det er nok meg det er noe galt med Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sir Ale skrev (Akkurat nå): 1-0 til HamKam. Fawk. Har du tippet? Eller går du fortsatt bare for å tippe mot FFK? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sjølvaste skrev (4 minutter siden): Jeg liker det jeg. Men så liker jeg sjokoladetrukne rosiner også, så det er nok meg det er noe galt med Haha!! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Har du tippet? Eller går du fortsatt bare for å tippe mot FFK? Har ikke tippet. Venter til PL begynner. Vant på Italia løfter trofeet forrige helg, men tapte halvparten av gevinsten på Raufoss dagen etter. 2-0 til Kamma. Sandnes sitt forsvarsspill er helt ute å kjøre. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Stormoen33 skrev (56 minutter siden): Vil bare si at vi som er Mods på VGD har hatt svært lite med utviklingen av nye VGD å gjøre. Alle, både vi og brukerne hadde jo forventet å kunne fortsette som før i trådene vi likte og oppholdt oss i. Derfor syns jeg det er merkelig at vi på en måte får (deler) av skylden for hvordan det ble. Det er vel du som har skylda for ventetiden på ferjeleiene i ditt distrikt også? Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Så at jeg hadde fått varsel (et gammelt kanskje?) på VGD og nå kan man sortere etter Populært eller Topp -ingen andre alternativ !?! Er muligens for raskt ute her men litt merkelig Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Det er vel du som har skylda for ventetiden på ferjeleiene i ditt distrikt også? Skulle bare mangle. Sjølsakt, eg holde igjen bilane, du kan tru dei blir bra arge! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sir Ale skrev (Akkurat nå): Kanskje Jokke har ferie? Jokke tar aldri ferie Lenke til kommentar
Sjølvaste Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Sikkert Mod’ene på VGD som har skyld i uværet i Tyskland også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (2 minutter siden): Så at jeg hadde fått varsel (et gammelt kanskje?) på VGD og nå kan man sortere etter Populært eller Topp -ingen andre alternativ !?! Er muligens for raskt ute her men litt merkelig Dette gir ingen mening, Populært og Topp er jo tilnærmet det samme. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Jokke og Landro på en toukers ferie på Marbella. Det hadde vært noe. Kan se det for meg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Dette gir ingen mening, Populært og Topp er jo tilnærmet det samme. Ja,, synes det var litt merkelig, men VGD er ikke åpnet opp igjen for posting av innlegg så jeg venter Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Gjerne fulgt av et tv-crew. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (4 minutter siden): Så at jeg hadde fått varsel (et gammelt kanskje?) på VGD og nå kan man sortere etter Populært eller Topp -ingen andre alternativ !?! Haha, oppdaget det samme. Kom opp i samme rekkefølge uansett hva men velgte av begge alternativene. Gått helt i surr for de no. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Ble liv i Filmprat-thread her inne også nå 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 HYYYL skrev (Akkurat nå): Kom opp i samme rekkefølge uansett hva men velgte av begge alternativene Ja -ikke sant? Trodde det var meg som blingset men flott at du også oppdaget det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg