Dask meg med en pakke salami Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Orket ikke mer av klagingen til Basse tydeligvis. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 lsklars skrev (6 minutter siden): Orket ikke mer av klagingen til Basse tydeligvis. De Orket vel ikke 9876545788 milliarder prympeinnlegg , pluss infantile innlegg om hvem som fikk ETT innlegg sletta i massepsykose i fra pølseLarry og gjengen hans.. Barnehagen fikk enda en tråd stoppa, når skal mange av dere vokse opp egentlig? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stormoen33 skrev (54 minutter siden): Hva skjedde på VGD nå? Topic tråden slettet eller bare problemer hos VGD? De sletter da vel ikke tråder, de stenges vel? Du, lars, granka og noen til som fikk ENDA en tråd fjerna.. Godt gjort gutta boys, vær stolte av dere selv nå Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 God morgen til alle i barnehagen Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Har dere basselusker i disse virustider? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Morgen..! Litt tidlig da.., he he.. Men bingetid her, opp tidlig i morra Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 3 minutes ago, Justice 96 said: Har dere basselusker i disse virustider? Er det verre enn korona? Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Er det verre enn korona? Definitivt! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Er det verre enn korona? Går mest utover tekstiler, nærmere bestemt tråder 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 1 minute ago, dengelgen said: Går mest utover tekstiler, nærmere bestemt tråder Jeg så du hadde svart meg på vgd, men har vært fullt opptatt med jobb. Nå er jo oppskriften min spist opp av basseviruset. Fant du ut av det? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (10 minutter siden): God morgen til alle i barnehagen God Morgen SirOwen! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Går mest utover tekstiler, nærmere bestemt tråder Nice one ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Fant du ut av det? Manuelt ja, mangler 13-14 unike brukere! Må nok vekk fra Topic-trådene for det. TTT (ting tar tid) 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Må nok vekk fra Topic-trådene for det. TTT (ting tar tid) Bare nevn meg i positive ordelag i Spurs-relaterte tråder. Jeg er en legende der. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Bare nevn meg i positive ordelag i Spurs-relaterte tråder. Jeg er en legende der. Tror det er bedre forslag enn å hive bensin inn i MØ-tråd eller Trump-tråd Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Manuelt ja, mangler 13-14 unike brukere! Uffda. Beklager at jeg ikke var tilgjengelig for å hjelpe til. (håper jeg er en av giverne - går inn på vgd nå og gir deg noen tilfeldige tomler for å være sikker) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 9 minutes ago, dengelgen said: Går mest utover tekstiler, nærmere bestemt tråder Dette er subtil humor fra øverste hylle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg