Kentinho Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Delvis skrev (11 minutter siden): Hvorfor er det så ubrukelig dette forumet da? Skrev ikke at det var ubrukelig. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Hei og velkommen til en ny dag i diskusjon(!) Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Fart-Prympilay skrev (1 minutt siden): Hei og velkommen til en ny dag i diskusjon(!) God morgen, Pilt! Sitter du på terrassen i finværet med avis og morgenkaffe? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Delvis skrev (16 minutter siden): Hvorfor er det så ubrukelig dette forumet da? Fordi det som er mest populært (mest upvotes) kommer først Trådet visning er ikke valgfritt Eldre tråder drukner -bare nyeste tråd vises (om man ikke leter seg i hjel og trykker som en gal på alle "tema") 1 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Fart-Prympilay skrev (6 minutter siden): Hei og velkommen til en ny dag i diskusjon(!) Takk for det Ja, det ser ut til at dette blir hverdagen fremover Er du på vei til en ny hytte i dag, eller hva er planene? Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Nightwish. skrev (5 minutter siden): Sitter du på terrassen i finværet med avis og morgenkaffe? Nei, kuling og regntung rundt meg! Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (1 minutt siden): planene Blir nok en liten fjelltur. Samme hytte. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Nightwish. skrev (10 minutter siden): Nåja. Liten kuling og regn akkurat nå. Får glede meg over at det øker til stiv kuling snart. Høres ut som en flott sommer du har der oppe, Nattønske! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Fart-Prympilay skrev (Akkurat nå): Blir nok en liten fjelltur. Samme hytte. Flott! Hils madammen fra meg (!) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (8 minutter siden): Fordi det som er mest populært (mest upvotes) kommer først Er sikkert litt uvant i begynnelsen, men hver gang man skriver noe havner det i mine innlegg tror jeg, eller du kan velge favoritt. Det kommer samme sted. Så når man klikker mine innlegg øverst til venstre, så kommer alle trådene dine opp. Og de som har nye innlegg står øverst. Savner litt sidebaren da, det skal sies. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Ser at VGD er "nødt til å deaktivere tjenester pga ytelsesproblemer" Er det håp om bedring? https://vgd.no/t/VG-Debatt/2000240-tilbakemelding#comments 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Elgen. skrev (25 minutter siden): Fordi det som er mest populært (mest upvotes) kommer først Trådet visning er ikke valgfritt Eldre tråder drukner -bare nyeste tråd vises (om man ikke leter seg i hjel og trykker som en gal på alle "tema") Ja, dessverre kan altså flere år gamle tråder, med null svar, men likevel en pil oppatt, utgjøre den hele forskjell, i hva en vil finne av tråder, eller ei. Synd, for noen av de mest besøkte/besvarte, blir dermed (slik ståa er akkurat nå) drukna og slengt helt tilbake, utallige sider, og en skal være meget tålmodig for å gå 20, 30 eller flere sider tilbake, for å lete opp en tråd. Savner også en søkefunksjon til å lete opp tråder, men ble overrasket at de få trådene man selv har startet, ikke vil dukke opp lengre i min egen bruker profil. Håper uansett på noe bedring fremover, men inntil da, vil jeg nok ikke poste der inne, bare se an litt, fra tid til annen, om det er noen positiv forandring. Endret 17. juli 2021 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Tror jeg går å legger meg igjen Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Savner også en søkefunksjon til å lete opp tråder, men ble overrasket at de få trådene man selv har startet, ikke vil dukke opp lengre. Håper uansett på noe bedring fremover, men inntil da, vil jeg nok ikke poste der inne, bare se an litt, fra tid til annen, om det er noen positiv forandring. Samme her, akkurat nå er det VG Debatt (altså intern debatten om VGD) som er mest aktiv Men i følge Øystein så holder de på for harde livet så jeg avventer og benytter ikke alle skjellsordene jeg har lært meg (er tross alt halvt nordlending) Det skjer tross alt ikke så mye nå midt på sommeren etter at EM er over. Lenke til kommentar
Mr.Meep Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Er VGD nede? Får bare opp siden ikke funnet av alt jeg gjør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Mr.Meep skrev (1 minutt siden): Er VGD nede? Får bare opp siden ikke funnet av alt jeg gjør Hei. Nei, jeg får tilgang til den. Kanskje det er litt overbelastning akkurat nå. Opplevde lignende igår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Frank.N.Steen skrev (12 minutter siden): Ja, dessverre kan altså flere år gamle tråder, med null svar, men likevel en pil oppatt, utgjøre den hele forskjell, i hva en vil finne av tråder, eller ei. Synd, for noen av de mest besøkte/besvarte, blir dermed (slik ståa er akkurat nå) drukna og slengt helt tilbake, utallige sider, og en skal være meget tålmodig for å gå 20, 30 eller flere sider tilbake, for å lete opp en tråd. Har du brukt Reddit før? Gamle tråder dør fort ut. Det er lagt opp til at nytt innhold blir populært kjapt, ikke at gammelt innhold holder seg gående forever. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): innhold holder seg gående forever. Hva da med denne tråden? Opprettet 11.februar i fjor og er rimelig populær vil jeg si Den blir nok gående en god stund til som situasjonen er nå 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (1 minutt siden): Hva da med denne tråden? Opprettet 11.februar i fjor og er rimelig populær vil jeg si Den blir nok gående en god stund til som situasjonen er nå Vi får se. Litt av poenget er at samletråder ikke er en særlig god måte å drive et forum på. Det er fint at denne tråden er i livet men sånn er det også i tradisjonelle fora. Jeg skal ikke med sikkerhet si at det blir sånn som jeg nevner men jeg tviler på at alt som har blitt postet tidligere bare plutselig dukker opp fordi det er så populært med tannens tid. Vi får se. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 ElSutrekuk skrev (2 timer siden): VGD ser like fortapt ut i dag. Enig! Bra til tråder med lite aktivitet. Men sikkert negativt til live under fotballkamp og så videre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg