Granca Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Håper videoen ble stor nok. Skal holde mobilen andre vegen heretter. Makan til amatør! My moves are indeed weak. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 I kveld blir det spareribs igjen. Med en klissete søt saus. Ikke slankemat, men gud bedre så godt! Gud bedre! Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Granca skrev (7 minutter siden): I kveld blir det spareribs igjen. Med en klissete søt saus. Ikke slankemat, men gud bedre så godt! Gud bedre! Spiser du ute der oppe i kveld ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) Skal lage burger med sylteagurk på. Nam! Endret 9. mars 2020 av Stormoen33 2 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Beste her inne er at det ikke er noe barnslig sutring ang sletta innlegg Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Omnia vincit amor skrev (1 time siden): Var faktisk det som var inspirasjonen! Finnes det på vanlige butikker? Yupp..tilogmed på døve prix her Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Granca skrev (32 minutter siden): Fjelltur i dag. grancafjell.mp4 Var du ute for å hugge årets juletre? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Var du ute for å hugge årets juletre? Nei. Treet fikk stå. Som bonden... Plukket mandler i stedet.... Til julen 2023. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Herlig underholdning på Vg om pølseLarrys sletta innlegg.. Priceless Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Mye snakk om en eller annen Basse der inne. Jeg skjønner ingenting. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stakkars Basse følte seg eksludert og gikk til MOD, igjen. Heldigvis nytt innlegg på vei til topps. GrorudBasse. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 lsklars skrev (11 minutter siden): Stakkars Basse følte seg eksludert og gikk til MOD, igjen. Heldigvis nytt innlegg på vei til topps. GrorudBasse. Dette vet du strengt tatt NULL OG NIKS om pølseLarry.. Du fikk ETT innlegg sletta, og gnåler sammen med de andre tullingene i timesvis om dette.. Voks opp er du snill Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Yiddo10 skrev (17 minutter siden): . Jeg skjønner ingenting. Intet nytt under solen altså.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Biggus Dickus skrev (Akkurat nå): Intet nytt under solen altså.. Jau, den satt som et Skudd 2 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Biggus Dickus skrev (3 minutter siden): Dette vet du strengt tatt NULL OG NIKS om pølseLarry.. Du fikk ETT innlegg sletta, og gnåler sammen med de andre tullingene i timesvis om dette.. Voks opp er du snill Såså ObosBasse. Trodde ikke du var på VGD jeg? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Uvirkelig stillhet i tråd. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 lsklars skrev (39 minutter siden): Såså ObosBasse. Trodde ikke du var på VGD jeg? Hva vet du om det egentlig..? Null og niks igjen.. Er du 12 år Larry? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Biggus Dickus skrev (7 minutter siden): Hva vet du om det egentlig..? Null og niks igjen.. Er du 12 år Larry? Er Larry kallenavnet ditt? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Hva skjedde på VGD nå? Topic tråden slettet eller bare problemer hos VGD? De sletter da vel ikke tråder, de stenges vel? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: Hva skjedde på VGD nå? Topic tråden slettet eller bare problemer hos VGD? De sletter da vel ikke tråder, de stenges vel? Slettet, ja, noen fikk tydeligvis nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg