Stormoen33 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (2 minutter siden): Det går ikke her, prøvde å redigere mitt innlegg i BS "Hvor er Offf-topic?" (med hele 3 f-er der altså) men eneste jeg fikk opp er Lagre Bokmerke eller Rapporter innlegget Ok, merkelig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ok, merkelig. Eller kanskje ikke. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Eller kanskje ikke. Må man være Mod for å redigere? Det er jo litt urettferdig Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Vet ikke om det er gjeldende i situasjonen her, men vet det har vært snakk om å innføre en tidsfrist for redigering av innlegg, altså at man mister muligheten etter en viss tid. Det er i så fall for at man skal kunne redigere leifer og komme med tydeliggjøringer, men samtidig ikke kunne fjerne en hel rekke innlegg etter mange år og ødelegge konteksten i en tråd fullstendig. Om dette er på plass og er årsaken vet jeg riktignok ikke, men kan være en forklaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Eller kanskje ikke. Har skrevet det i bug-rapport på dette så en utvikler vil sikkert se på dette snart. Endret 17. juli 2021 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Larzen_91 skrev (4 minutter siden): Vet ikke om det er gjeldende i situasjonen her, men vet det har vært snakk om å innføre en tidsfrist for redigering av innlegg, altså at man mister muligheten etter en viss tid. Det er i så fall for at man skal kunne redigere leifer og komme med tydeliggjøringer, men samtidig ikke kunne fjerne en hel rekke innlegg etter mange år og ødelegge konteksten i en tråd fullstendig. Om dette er på plass og er årsaken vet jeg riktignok ikke, men kan være en forklaring. Tidsfristen på VGD har vært 10 minutter. Har ikke sett deg før? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Men nå sier jeg god natt og sov søtt Jessica venter.... Endret 17. juli 2021 av Elgen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden): Har skrevet det i bug-rapport på dette så en utvikler vil sikkert se på dette snart. Om det ikke er med i oppsettet er det vel ikke en bug, men en utelatelse. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Tidsfristen på VGD har vært 10 minutter. Har ikke sett deg før? Jeg er diskusjon.no-gnom, henger ikke på VGD. Var bare et innspill i forsøk på å hjelpe. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Larzen_91 skrev (Akkurat nå): Jeg er diskusjon.no-gnom, henger ikke på VGD. Var bare et innspill i forsøk på å hjelpe. Jeg er moderator på VGD, så jeg vet jo dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Om det ikke er med i oppsettet er det vel ikke en bug, men en utelatelse. Tror nok det er en feil, men kan ikke bekrefte det hehe Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 startelver skrev (6 timer siden): Da er vi på DIscord alle sammen. https://discord.gg/aDaR2CfU Kommer ikke til gruppen. Må jg trykker ja til invitasjonen, så ser jeg ikke gruppa. Er ny på discord Lenke til kommentar
TheOp Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 tsetsefluen skrev (11 minutter siden): Kommer ikke til gruppen. Må jg trykker ja til invitasjonen, så ser jeg ikke gruppa. Er ny på discord Discord er ikke sammenlignbart med VGD eller diskusjon.no, og blir mer som en chat-gruppe å regne... Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 VGD ser like fortapt ut i dag. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 ElSutrekuk skrev (45 minutter siden): VGD ser like fortapt ut i dag. Ja, det er bare rot -ser at off-topic-thread begynte 11:30 i går hvis man sorterer etter nyeste og scroller nedover Man må google på spesielle ord eller brukernavn for å få opp noe mer og det er UTROLIG tungvint Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Velkommen til første dag uten VGD. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lilleborg Skrevet 17. juli 2021 Populært innlegg Del Skrevet 17. juli 2021 Jaja, får driste meg inn her en kjapp tur og skrive her også. Nå som det er en gjeng på discord og en gjeng her inne så ser det dessverre ut som det VGD vi alle kjente er død og begravet. Jeg kjenner at jeg faktisk tar det litt personlig. For to dager siden var det nøyaktig 18 år siden jeg registrerte meg på VGD. Det vil si at jeg har vært medlem av VGD halve livet mitt. For meg har VGD alltid vært stedet jeg har diskutert hovedsakelig norsk fotball, men også andre interesser. Jeg har aldri syntes at oppsettet på VGD har vært spesielt rotete, snarere tvert imot. Jeg har alltid syntes at VGD har vært oversiktlig og lett å navigere. Jeg har funnet trådene jeg har hatt interesse for å diskutere i og jeg tror faktisk jeg har vært innom VGD omtrent hver eneste dag siden jeg registrerte meg. Med nesten 40,000 innlegg så kan man vel si at jeg har vært en gjenganger der inne.... Jeg så i går at det var et par her inne som reagerte med latter på enkelte "takk og farvel"-innlegg som har blitt skrevet på "nye" VGD. Vel, jeg skrev selv et av disse innleggene. Det ble ikke skrevet for oppmerksomhet, men det ble skrevet som et stikk til eierne av "nye" VGD på at det som nå skjer er at de faste debattantene sier takk og farvel. Jævlig synd at det har blitt sånn, for jeg kommer til å savne muligheten til å diskutere norsk fotball. For meg blir verken diskusjon.no, Discord eller andre forum det samme. Jeg er nok litt gammeldags av meg, men forandringer som dette hjelper fint lite for meg. Jeg er overrasket over at de som har vært moderatorer på gamle VGD virker å akseptere denne forandringen, og jeg er overrasket over at de som styrer nye VGD ikke kan ta til seg kritikk, men at de nå sletter tråder og utestenger debattanter som er uenige med de. Er vel bare et tidsspørsmål før det blir min tur også. Kommer til å savne svært mange debattanter, sannsynligvis flere av dere som nå har emigrert hit også! Så ja, dette tar jeg litt personlig. 11 3 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Kjenner meg igjen av mye av det du skriver, Lilleborg. Jeg kastet meg aldri på Twitterbølgen. VGD har stort sett alltid vært min kilde til nyheter når det kommer til fotballrelatert stoff. Samme gjelder når det har oppstått ekstraordinære hendelser. VGD har alltid vært første stedet jeg stikker innom. 22. juli-tråden vil for alltid stå igjen uten sidestykke i norsk internetthistorie. På VGD har jeg fått dekket mitt behov for å diskutere uansett hva det måtte være. Verken Discord eller diskusjon.no vil kunne erstatte dette. Til det er det alt for rotete og uoversiktlig sammenlignet med gamle VGD. Utrolig at man ikke så at det var VGDs enkelhet som gjorde det så unikt. Nesten enda verre at man nektet å lytte underveis. Tilbakemeldingene var jo at ingen ville ha dette. Dette var en varslet katastrofe. Endret 17. juli 2021 av Kentinho 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Hvorfor er det så ubrukelig dette forumet da? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Elgen. skrev (7 timer siden): Det er jo tross alt sommer og sol!?! Nåja. Liten kuling og regn akkurat nå. Får glede meg over at det øker til stiv kuling snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg