Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Korgutt skrev (1 minutt siden): Ifølge vgd brukere på Twitter så har de visstnok begynt å utestenge debattanter som er uenige i omleggingen. Dessverre "gammelt" nytt. Vi er mange som venter på øksa? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Litt skremmende at det er akkurat de samme som styrer her. bare se nederst på siden. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (Akkurat nå): Det går jo ikke an? Hva er dette for noe tull? Joda, dette går dessverre an. Jeg følger en som har vært lenge inne på vgd. Han har stilt 3 spørsmål til oyssol hvor ett av de er dette. Hvorfor utestenger du nå brukere som er uenige med dere? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Delvis skrev (1 minutt siden): Litt skremmende at det er akkurat de samme som styrer her. bare se nederst på siden. De er vel borte nå? Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Sir Ale skrev (Akkurat nå): Link? Er det meg du spør? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Dette må være en ganske unik situasjon i norsk internetthistorie. For et gigantisk mageplask. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Kentinho skrev (1 minutt siden): For et gigantisk mageplask. Jeg antar at hodet traff vannet først, fra stor høyde. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Korgutt skrev (1 minutt siden): Er det meg du spør? Jeg er også interessert i link Men skjønner om brukeren har en personlig konto på twitter så kan du ikke linke Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Man må laste ned en app for å lese i discorden? Fawk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Ser Sigrid Bonde Tusvik sammen med Trond Viggo i "Hvorfor det?" på NRK1. Reprise, men Sigrid er full på scenen denne gangen også. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Kentinho skrev (3 minutter siden): Dette må være en ganske unik situasjon i norsk internetthistorie. For et gigantisk mageplask. Alt blir med over.Alt Yeah right!!! Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 11 minutes ago, Korgutt said: Ifølge vgd brukere på Twitter så har de visstnok begynt å utestenge debattanter som er uenige i omleggingen. Link ? Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 1 minute ago, Sir Ale said: Man må laste ned en app for å lese i discorden? Fawk. Nei du kan bare bruke nettleseren hvis du vil, men du må være innlogget og bruke invite-linken. 1 Lenke til kommentar
Daltrey Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Jeg antar at hodet traff vannet først, fra stor høyde. Dessverre var det veldig grunt. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (1 minutt siden): Jeg er også interessert i link Men skjønner om brukeren har en personlig konto på twitter så kan du ikke linke Det er en konto som er registrert på navnet hans ja. Vet ikke om jeg vil linke til den tweeten akkurat av den grunnen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (2 minutter siden): Link ? Du trenger link, som allerede er utestengt? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Korgutt skrev (1 minutt siden): Det er en konto som er registrert på navnet hans ja. Vet ikke om jeg vil linke til den tweeten akkurat av den grunnen. Da forstår jeg Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Det er jo litt pussig at eierne av dette forumet er snille og bryr seg ikke så mye om hva vi sier, mens de samme eierne kicker ut alle som poster noe negativt . Det holder å poste en link så er du ute. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Daltrey skrev (2 minutter siden): Dessverre var det veldig grunt. Ja, men høyden var nok til at det kortsluttet da panna traff vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg