Kentinho Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Har vært på VGD over halve livet mitt. Dette føles ekstremt rart. 1 Lenke til kommentar
Mr.Meep Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Sinnsyk kok både i discord og her! Og nå slettes aaaalllll negativ omtale fyfaen glad jeg hoppa av Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg og Kent ble jo tvunget inn hit, lite visste vi at dette blir den nye normalen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 BrorneDin skrev (3 minutter siden): Hva synes dere om Roasten til Prompel i kveld? Den på 10K? Eller har han postet en ny? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Nå har jeg aldri vært en stor bruker av VGD fra før, men syntes personlig det var mye rot, men det er jo litt mer ryddig nå da om noe, kanskje litt for litt for ryddig.. minner meg mer om reddit som jeg aldri har likt noe særlig.. Jeg har ikke snøring om det det blir slik videre eller ikke, men etter å klikket litt rundt så liker jeg det passe OK.. føler ikke det store hatet for designet, men trolig fordi jeg aldri har vært mye der inne fra før av.. Er ikke den mest konservative duden så lenge folk ikke roter til sakene mine.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 BrorneDin skrev (4 minutter siden): Hva synes dere om Roasten til Prompel i kveld? Hvor er den? Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Ble litt deppa av hele skiten, gidder ikke prøve mer nå, finner ikke innleggene. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Krozmar skrev (Akkurat nå): Nå har jeg aldri vært en stor bruker av VGD fra før, men syntes personlig det var mye rot, men det er jo litt mer ryddig nå da om noe, kanskje litt for litt for ryddig.. minner meg mer om reddit som jeg aldri har likt noe særlig.. Jeg har ikke snøring om det det blir slik videre eller ikke, men etter å klikket litt rundt så liker jeg det passe OK.. føler ikke det store hatet for designet, men trolig fordi jeg aldri har vært mye der inne fra før av.. Er ikke den mest konservative duden så lenge folk ikke roter til sakene mine.. Hva er det du har på hodet? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hvor er den? Ingen som finner fram likevel. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Sir Ale skrev (4 minutter siden): Erre her det er party. YES! Har du sett Donnie Darko nå? Har du Herrljunga i glasset? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Dask meg med en pakke salami skrev (Akkurat nå): Hva er det du har på hodet? Sixpence av papir faktisk Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (1 minutt siden): Den på 10K? Eller har han postet en ny? Eg prøvde berre å få fyr i teltet Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Krozmar skrev (Akkurat nå): Sixpence av papir faktisk Jeg noterer Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Dask meg med en pakke salami skrev (1 minutt siden): Ingen som finner fram likevel. Nettopp. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 1 minute ago, Elgen. said: YES! Har du sett Donnie Darko nå? Har du Herrljunga i glasset? Yes! Flott film. 9/10 Urge i glasset. Potetgull i bollen Der? Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Mr.Meep skrev (4 minutter siden): Og nå slettes aaaalllll negativ omtale Han takler kritikk dårlig, det er sikkert. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 BrorneDin skrev (1 minutt siden): Eg prøvde berre å få fyr i teltet Eg måtte sløkke mitt telt med unevnelige mengder spenol nu. Takk for den! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Winnowill skrev (2 minutter siden): Ble litt deppa av hele skiten, gidder ikke prøve mer nå, finner ikke innleggene. Det kan ikke være slik det er nå God natt og sov søtt! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Sir Ale skrev (Akkurat nå): Yes! Flott film. 9/10 Urge i glasset. Potetgull i bollen Der? Flott! Sommerøl fra Mack Isbjørn og litt Sørlandschips 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg