Granca Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Trenger ikke, vet det blir skallebank, som av all Mack:) Påstår du at Mack er møkk? Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Trist. Eg hev ikkje skrive noko på vgd på lenge, men lest nesten kvar dag. No er det umogeleg å finna fram. Trist å øydeleggja noko såpass mange framleis nyttar så mykje tid på. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Dask meg med en pakke salami skrev (5 minutter siden): Helt forbanna umulig å navigere på mobil. På PC er det hvertfall mer oversiktelig, selv om hele opplegget står til terning 1. Bruker PC, og det er helt for jævlig. Om det er verre på mobil så er jo det greit, men ingen bedre oversikt med bredere skjerm. Ufattelig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 BrorneDin skrev (2 minutter siden): Hadde en samtale med MissChance, som også er Spurs-supporter, i tilbakemeldingstråd. Ser ut som om det har blitt borte, eventuelt slettet. Er der det Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (Akkurat nå): Er der det Jepp, så det nå. Bare å beklage at jeg var så inni helvete SVEISEBLIND da jeg så første gangen. Ups. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Knut Lavngard skrev (1 minutt siden): Trist. Eg hev ikkje skrive noko på vgd på lenge, men lest nesten kvar dag. No er det umogeleg å finna fram. Trist å øydeleggja noko såpass mange framleis nyttar så mykje tid på. Hei, kven er du på VGD? Er du ein ven eller fiende? Lenke til kommentar
Mr.Meep Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Fins det en sjel som forsvarer makkverket? Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (13 minutter siden): Øystein stenger nå alle tråder som er negative mot han. Klarer han å finna dei alle? Imponerande! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Var ikke en av grunnene til oppdateringen at det skulle bli bedre på mobil? Nice phucking try. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 BrorneDin skrev (5 minutter siden): Hadde en samtale med MissChance, som også er Spurs-supporter Dine forføreriske evner skal ikke undervurderes. Det skal sies. Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Ok. Hvorfor rulle ut ett nytt forum når det er fullt i bugs? NÅ hadde jeg "bokmerket" en haug med innlegg for å følge dem, for drit i varselknappen som tydeligvis ikke varsler, så trykker jeg på "bokmerker" og får opp "En feil oppstod". Javel. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Mr.Meep skrev (Akkurat nå): Fins det en sjel som forsvarer makkverket? Uten at jeg skal si for mye om det, så ja. Jeg har leid inn advokater. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Mr.Meep skrev (Akkurat nå): Fins det en sjel som forsvarer makkverket? Øystein, Gard Steiro, PapaSmurf og muligens SirMelwood? Lenke til kommentar
Gudleif7 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 ElSutrekuk skrev (Akkurat nå): Øystein, Gard Steiro, PapaSmurf og muligens SirMelwood? Har Papa gitt lyd fra seg idag? Veldig overraskende at han støtter dette. Trodde han hadde mer integritet. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Hvilke tråder liker dere best i nye VGD? Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 ElSutrekuk skrev (1 minutt siden): Gudleif7 skrev (1 minutt siden): Veldig overraskende at han støtter dette Det får en si! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Gudleif7 skrev (2 minutter siden): Trodde han hadde mer integritet. Har jeg INGEN tro på. Lenke til kommentar
kytec Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 6 minutes ago, Granca said: Var det han som bodde på Grorud? Tror han bodde i Kristiansand ingeniør i olja og krysset Den demokratiske republikken Kongo på tvers på to døgn i bil. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Hanner Franner! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 kytec skrev (1 minutt siden): krysset Den demokratiske republikken Kongo på tvers på to døgn i bil. Episk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg