Gudleif7 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Dask meg med en pakke salami skrev (1 minutt siden): Finner fortsatt ikke OT-tråden på BS. Ganske sprøtt at det går an å gjøre det så jævlig. Du må gå på bokmerker din amøbe! Daskelur! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Dask meg med en pakke salami skrev (5 minutter siden): Veit ikke dere har prøvd det på pc, men det ble hvertfall mye bedre og oversiktelig enn på mobil Har ikke prøvd nye VGD på mobil, og hvis det er bedre på pc er det ille! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Dask meg med en pakke salami skrev (2 minutter siden): Finner fortsatt ikke OT-tråden på BS. Ganske sprøtt at det går an å gjøre det så jævlig. https://vgd.no/t/Backstage/1838530-off-topic Lenke til kommentar
Mr.Meep Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Stengte ut Madbum å han For dette "Jeg kalte den nye oppdateringen en SKAM, og forlangte hodet til Øystein på et fat. Altså at han måtte GÅ. Det var i grunnen det hele" Endret 16. juli 2021 av Mr.Meep Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Tror dere Art visste om dette og det var derfor han aldri returnerte? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Fart-Prympilay skrev (2 minutter siden): Skal dere avlegge en «tilbakemelding» til høvding Øystein? Har allerede gjort det, men var mild i tonen Ingen grunn til å bruke alle skjellsordene man kan (og jeg er halvt nordlending) Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Øystein stenger nå alle tråder som er negative mot han. Hvem er egentlig sjefen til Øystein ? Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg skrev til og med at Diskusjon var et flott forum takket være Øystein. Hjalp ikke. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 BrorneDin skrev (12 minutter siden): Nei, nu har eg aldrig. Dette må opp i den riksdekkende Avis Jau, men men sjølv sagten! Dette crever spaltemetre. Tror forøvrig detter vare den anledning da det for alvor begynte aa gaa nedoverbahcke med den nevnte storforbruker av Grorud Grill og Kakkelovns. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Kan man se sammenheng mellom nye VGD og den globale oppvarmingen? Lenke til kommentar
kytec Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Nokon som hugser nr.1 ? Tidenes feteste VGD-troll. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (6 minutter siden): Har ikke prøvd nye VGD på mobil, og hvis det er bedre på pc er det ille! Helt forbanna umulig å navigere på mobil. På PC er det hvertfall mer oversiktelig, selv om hele opplegget står til terning 1. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Mr.Meep skrev (6 minutter siden): Stengte ut Madbum å han For dette "Jeg kalte den nye oppdateringen en SKAM, og forlangte hodet til Øystein på et fat. Altså at han måtte GÅ. Det var i grunnen det hele" Så smålig. For et persilleblad. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg sendte en melding til Lars på VGD men vet ikke om han har svart. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (5 minutter siden): Øystein stenger nå alle tråder som er negative mot han. VGD avdeling Nord Korea. Kim Jung Un ville vært stolt. 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Herlig underholdning. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Deila skrev (16 minutter siden): Prøvde du juleølet til Mac? Tidenes hangover etterpå. Trenger ikke, vet det blir skallebank, som av all Mack:) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 kytec skrev (3 minutter siden): Nokon som hugser nr.1 ? Tidenes feteste VGD-troll. Var det han som bodde på Grorud? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Hadde en samtale med MissChance, som også er Spurs-supporter, i tilbakemeldingstråd. Ser ut som om det har blitt borte, eventuelt slettet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Dask meg med en pakke salami skrev (2 minutter siden): Helt forbanna umulig å navigere på mobil. På PC er det hvertfall mer oversiktelig, selv om hele opplegget står til terning 1. Ok, det der "kompasset" som Øystein kalte det øverst på siden er jo bare tull Menyer er enklere enn et anonymt og veldig lite hjul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg